Wersja do druku

4 strony: 1 2 3 4 >

Avatar użytkownika
Zaaklimatyzowany
Witam serdecznie,
jako nowy użytkownik, bez doświadczenia i jakiejkolwiek praktyki, kieruję do Państwa zapytanie odnośnie maszyny Brother BQ17. Pytam o ten konkretny model ze względu na niską dość cenę i znalezione kilka opinii mówiących o tym, że powyższa maszyna jest cicha w swej pracy.
Zależy mi głównie na cichej pracy ze względu na okoliczności domowe oraz prostej i łatwej w obsłudze maszynie, ponieważ jestem osobą totalnie początkującą, a prace na niej wykonywane będą w głównej mierze dotyczyć przeróbek ciuchów kupnych oraz drobne korekty (dotyczące zmiany rozmiaru, wstawki z innych materiałów, doszywanie dodatków, aplikacji itp.). Może się zdarzyć, że będzie też używana do uszycia prostych bluzek, spódnic... a materiały wykorzystywane do szycia to głównie cienkie i delikatne tiule, koronki itp.
Zakup maszyny planuję w związku z potrzebą dokonywania korekt ubrań oraz szycia prostych rzeczy stanowiących dodatki do stylizacji używanych w sesjach fotograficznych (głównie fotografia portretowa oraz nagość zakryta). O przeznaczeniu niniejszych ubrań i dodatków piszę ze względu na to, iż nie będą one noszone w długim okresie czasu i na codzień. Ich wykorzystanie będzie trwało max 1-2 sesje (każda po około 3-4 godziny), dlatego też nie przywiązuję dużej wagi do trwałości szwów i perfekcyjnego zszywania materiałów.
Często znalezione ubrania, które są zakupione z przeznaczeniem na sesje fotograficzne, wymagają małej korekty lub doszycia do nich drobnych dodatków, zszycia lub małej zmiany rozmiaru...

Proszę o wyrażenie opinii i pomocnych uwag w powyższym dylemacie ;)

Pozdr. Robert
Avatar użytkownika
Mistrzyni Krawiectwa
Ja od razu odrzucam maszyny, które nie mają regulacji szerokości ściegu ;-)

Ania
________________________________________________________
Arkę zbudowali amatorzy - Titanica zawodowcy.

http://uczeremchypl.shoper.pl/

http://szycie-z-czeremcha.blogspot.com/

Avatar użytkownika