Wersja do druku

2 strony: 1 2 >

Avatar użytkownika
Świeżynek
Witam,jestem początkującą w krawiectwie i chce się przekonać czy lubię szycie,dlatego narazie nie chce inwestować w maszynę.Czy da się uszyć coś do noszenia bez maszyny czy też raczej efekt będzie tragiczny?Na początku tak jak radzą chce spróbować od spódniczek,a potem może prosta bluzka...
Avatar użytkownika
Stara Gwardia
Oj zdziwiłabyś się jakie cuda można uszyć ręcznie! Zanim w XIX wieku wynaleziono maszynę do szycia wszystkie suknie i stroje męskie były szyte ręcznie! Wystarczy cierpliwości i precyzji- zreszą- to zawsze jest potrzebne:) Ja z racji, że jestem miłośnikiem rococa- podsyłam Ci link z suknią uszytą ręcznie!:)http://brocadegoddess.wordpress.com/sack-dress/
Owocnej pracy!:)
A i jeszcze nie zapomnij, że taki ścieg musi być raczej drobny:)Chyba, że chesz chodzić z wywietrznikami:D Najlepiej sobie najpierw narysować kredą, czy czymś:P dróżkę, którą beędziesz przeszywać:)Powinno być wtedy prosto:)
Pozdrawiam:)
________________________________________________________
Avatar użytkownika
Świeżynek
Uszyć to można, i to bardzo dużo, ale czy w ten sposób przekonasz się, że lubisz krawiectwo - wątpię. Możesz się zrazić, bo szycie ręczne wymaga trochę więcej wprawy i cierpliwości. Oraz czasu.

Ludwiku! Dziękuję za podany link, sukienka na głównej jest wspaniała...
________________________________________________________
Przeszyj to sam ~
Avatar użytkownika
Świeżynek