Wersja do druku

2 strony: 1 2 >

Avatar użytkownika
Świeżynek
Witam serdecznie wszystkich wielbicieli szycia. Przedstawię się. Mam na imię Agata i lubię sobie poszyć.
Jakiś rok temu bardzo mi pomogliście, co prawda nieświadomie ale pomoc wasza była bezcenna. szukałam mojej pierwszej maszyny i poprzez analizę waszych postów i możliwości korzystania z załączonych linków wybrałam idealna maszynę JANOME 415, jest świetna i niezawodna. Jednak z czasem nabrałam trochę więcej umiejętności i w głowie zaczeło się roić od coraz to grubszych projektów. Moja przyjaciółka Janina nie daje już rady wykańczać moich torebek.
Jak łatwo wydedukować szyje od roku wiec jestem początkująca i nie znam się na maszynach. Z tego co wyczytałam idealna byłaby dla mnie stębnówka do materiałów średnich i grubych. Tylko jaka?? jaki model?? Nowa czy używana?? z tym wiążą się pytania: Czy mogę używać stębnówki w domu? jaką stebnówka ma moc? Niedawno przeprowadziłam się do Szkocji i usilnie poszukuje pracowni jednak bezskutecznie, wiec muszę pracować w domu. Baaaaaardzo proszę o poradę a przynajmniej o wepchnięcie mnie na właściwy tor. Załączam zdjęcia moich prac abyście mogli ocenić sytuacje. Pozdrawiam
Wiadomość skomentowana przez Susanna :
Ten wątek został przeniesiony z kategorii JEJKU! PROMOCJA DLA FORUMOWICZÓW!.

Załączone obrazy

Obrazy zostały zmienione. Kliknij przycisk 'Opublikuj' aby zapisać te zmiany!
najtrudniejszy do zszycia lis
Avatar użytkownika
Pogromca spamerów
a o jaka maszyne Ci chodzi?
domowa,czy przemyslowa
Avatar użytkownika
Świeżynek