Wersja do druku

Avatar użytkownika
Świeżynek
Witam,
Będę wdzięczny bardzo za pomoc.
Pomagam mojej znajomej z Tajlandii (nie rozumie niestety języka Polskiego, więc jej samej ciężko znaleźć odpowiednie tu informacje) w kupnie maszyny do szycia. Ja jestem kompletnym laikiem, poza tym co wyczytałem przez ostatnie 2 godziny na internecie.
Potrzebuje ona maszyny do szycia torebek damskich ze skóry. Z tego co wiem ma to być maszyna ramienna i z potrójnym transportem. Cena to maksymalnie 3000 złotych, ale jak jest coś co spełni jej wymagania za 1000 to zdecydowanie lepiej. Dziewczyna szyje w w skórze bydlęcej, zazwyczaj cienkiej do 2mm.
Wszystkie modele które na różnych forach się przewinęły niestety nie mieszczą się w budżecie.
Czy coś mi umknęło, czy faktycznie 3000 to za mało by myśleć o takiej maszynie?
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Szpec od maszyn
Do 3000 zł ciężko kupić dobrą maszynę w tej klasie nawet używaną.
Z nowych maszyn tylko dolny przedział cenowy np. http://www.bsie.waw.pl/produkt-25-shuanggong-ga5-1-rymarka.html
przy tej maszynie jest chyba żartem dopisek rymarka, ale do szycia torebek zda egzamin.
Avatar użytkownika
Świeżynek
Bardzo dziękuje za odpowiedź.
To ile trzeba przeznaczyć minimalnie na coś sensownego w tej klasie?
I co byś polecał?
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Szpec od maszyn
Ramieniówka z potrójnym transportem do ciężkiego szycia to kosztowny zakup,w wymienionym limicie cenowym to tylko używana. Kupując używaną zawsze ryzykujemy i lepiej omijać maszyny niższej jakości. Z używanych maszyn można poszukać Adlera, jakiś model pomiędzy 100 a 300 (np.105, im wyższa cyfra to drożej), w dobrym stanie do kupienia w kwocie 2000zł/4000zł. Maszyna musi być w dobrym stanie, gdyż remont takiej maszyny jest kosztowny.