Wersja do druku

4 strony: 1 2 3 4 >

Avatar użytkownika
Stara Gwardia
Witam serdecznie, chciałabym się poradzić w sprawie maszyny, którą wybrałam i planuje zakupić :) Chcę na niej szyć torby z płótna, sztucznej skóry i skóry naturalnej. Na razie stanie u mnie w domu, bo tu mam swoją pracownię, ale z czasem kto wie... Chcę, żeby mi posłużyła długo a szyję dużo (i chcę jeszcze więcej). Na allegro trochę ich jest, ceny bardzo zróżnicowane, ale mam do wydania nie więcej niż 2 tyś, więc wybrałam taką:
link do aukcji: http://allegro.pl/juki-ddl-8700-stebnowka-przemyslowa-silniki-energo-i5143954683.html
Jeśli ktoś się zna na takich maszynach to bardzo proszę o opinię. Do tej pory szyłam na domowych maszynach i jest to dla mnie spora zmiana bo nie znam się na maszynach przemysłowych i nie wiem za bardzo na co patrzeć przy wyborze.
Proszę o rady i z góry dziękuję :)
________________________________________________________
Avatar użytkownika
Stara Gwardia
Ja kiedyś szyłam na przemysłówkach, ale dawno. Myślę, że do takiego szycia to lepsza byłaby maszyna do szycia średniego i ciężkiego, z np.podwójnym transportem. Tam w tym ogłoszeniu jest coś o dodatkowym wyposażeniu, właśnie do ciężkiego szycia. W niektórych miejscach szyjąc torebki to jest tych warstw naskładane.
Tu jest coś o tym:
http://ekrawiectwo.net/board/thread/93395/juki-ddl-8700-h/?page=2
________________________________________________________
Anielska cierpliwość wymaga diabelskiej siły...Dla niektórych osób trzeba uzbroić się w cierpliwość, wyrozumiałość....ewentualnie dobrą patelnię...
Avatar użytkownika
Stara Gwardia
Czy to znaczy że powinnam wybrać JUKI DDL 8700 H, czy bez H ale z tym dodatkowym wyposażeniem? Czy w ogóle jest różnica? :)
________________________________________________________
Avatar użytkownika
Stara Gwardia