Wersja do druku

Avatar użytkownika
Świeżynek
Witajcie 🙂
odziedziczyłam maszynę Łuczniczk 451.
Ma humory. Już bywała w serwisiebo znalazłam karteczki z opisem, że nie szyję,petelkuje, złamała igłę.
Tym razem jak ja wyjęłam, a szukam do tej pory sporadycznie, to po krotkiej regulacji napięcia nici szyła.Chwilę szyła, potem pętelkowała, a potem tak zapetliła, że stanęła.Po oczyszczeniu z nici, aktualnie nie wyciąga dolnej nici.Potrzebuje pomocy i porady
Nie mam doświadczenia, a na mechanice nie znam się wcale. " Postudiowalam" kolejny raz instrukcje, oczyściłam chwytacz,i już nie wiem co robię źle. Po kolejnej próbie i kolejnej godzinie- wymiękam. Chciałabym wykluczyć ew błędy zanim oddam do regulacji/ naprawy. Polecacie jakiś serwis w Warszawie?
Ile może kosztować regulowanie?

Wiadomość skomentowana przez Susanna :
Ten wątek został przeniesiony z kategorii TECHNICZNIE O FORUM.
Avatar użytkownika
Stara Gwardia
Ktoś tu jest : ) Ale wpisujemy się kiedy możemy i chcemy, w wolnych chwilach. Nikt tu nie ma dyżuru, całkowity wolontariat. Mam nadzieję, że Pani to rozumie, PaniLucy.

Gdyby maszyna do szycia była młotkiem, to w momencie kiedy ją ktoś źle obsługuje walnęłaby go w palec i byłoby pozamiatane. Byłaby nauczka. A tak, niestety, maszynie się dostaje, że ma humory. Najpierw ją ktoś źle nawleka, potem źle igłę włoży, opuści stopkę lub nie, włoży stare nici, uszkodzi, ale cały czas to wina maszyny... Na pewno.

Proszę wrzucić zdjęcia chwytacza z opuszczoną w dół igłą. Może chwytacz Pani przestawiła.

Serwisów w Warszawie nie znam. Może ktoś wie, korzystał i poleci taki punkt : )


Pomocy, czy ktoś tu jeszcze jest?
Odziedziczyłam łucznik 451, maszynę z humorami. Nie wyciąga dolnej nici... Na forum już przeczytałam porady.
Potrzebuje porady i/albo polecenie serwisu w Warszawie
https://ekrawiectwo.net/board/reply/12/17078/?quote=122572

Witajcie 🙂
odziedziczyłam maszynę Łuczniczk 451.