Wersja do druku

Avatar użytkownika
Świeżynek
BARDZO PROSZE O POMOC. MAM COVERLOCK SINGER 14U857, A JESTEM ZIELONA W SZYCIU. NIE MOGE ZNAJSC ZADNEJ INSTRUKCJI KTÓRA PASOWAŁABY MI DO TEJ MASZYNY A NIE MAM POJECIA ZADNEGO CO JAK SIE W NIEJ USTAWIA.
RATUNKU;)
Wiadomość skomentowana przez Susanna :
Ten wątek został przeniesiony z kategorii INSTRUKCJE OBSŁUGI - MASZYNY.
Avatar użytkownika
Stara Gwardia
Dzień dobry!
Nie wydaje mi się, aby siedmiokrotne publikowanie tego samego postu, co kilka minut, spowodowało szybsze uzyskanie odpowiedzi, lub aby ta odpowiedź była w jakikolwiek sposób lepsza. Nawet w tym miejscu, na tym Forum, "rzeczy niemożliwe robimy od razu, na cuda trzeba trochę poczekać".
Skoro jesteś "zielona w szyciu", to może nie należało rzucać się na pięcionitkowy overlock bez instrukcji obsługi...
Avatar użytkownika
Świeżynek
To przypadkiem, bo mialam jakies problemy z internetem...poza tym ta odpowiedz na temat raczej nie jest.
Zakupu za szalenstwo nie uważam bo na overlocku sie fajnie szyje a chcialabym jeszcze poznac jej dodatkowe funkcje.
I nie jestem wyjatkiem który szuka tu instrukcji.
Avatar użytkownika
Świeżynek
ucieszy mnie instrukcja od jakiejkolwiek maszyny 5 nitkowej z przeplotem drabinkowym 2 igłowym.
Avatar użytkownika
Stara Gwardia
Nie krytykuję faktu poszukiwania tutaj instrukcji, bo to miejsce odpowiednie. Nie odpowiada mi sposób, w jaki to robisz, bo zaśmiecasz Forum kilkukrotnie powielonym postem.
O szaleństwie nie wspominałam, pisałam o rzucaniu się, w domyśle "na głęboką wodę"...

O całej reszcie nie ma sensu wspominać.
:papa2:
Avatar użytkownika
Świeżynek
przeciez pisałam ze to przypadkiem sie stalo.przepraszam za to. jakbym wiedziala jak to bym to usunela. w ogole caly watek bo juz mam instrukcje:)
Avatar użytkownika
Stara Gwardia
Może dawna instrukcja do 5 nitkowego Łucznika po polsku coś da - owerlocka Łucznika850

--- Ostatnio edytowane 2021-11-03 10:56:13 przez Koma ---
________________________________________________________