Wersja do druku

Avatar użytkownika
Świeżynek
Podczytywałam to forum od czasu do czasu (tematy okołotechniczne są wiecznie aktualne :) ), aż się zarejestrowałam, zalogowałam i postanowiłam przedstawić. Sporo osób z tego forum kojarzę z blogów, u niektórych robię co jakiś czas zakupy, podziwiam wiedzę i doświadczenie krawieckie wielu tu obecnych. Sama jestem amatorką szyjącą od niepamiętnych czasów. Ostatnio zaczęłam realizować marzenie o porządnej nauce krawiectwa na kursie zawodowym. Dość powiedzieć, że to chyba pierwsze zajęcia w moim życiu (a jestem weteranką podyplomówek i kursów wszelakich), na których nie zasypiam w trakcie, 8 godzin nauki mija w mgnieniu oka i tylko żałuję, że multum innych obowiązków nie pozwala mi spędzać wystarczająco regularnie dodatkowych godzin w tygodniu na szyciu własnym i odrabianiu prac domowych (robię to hurtowo, gdy trafi się stosowny moment). Lubię szycie jako takie, ale konstrukcję chyba jeszcze bardziej. Podziwiam zarówno perfekcyjne rzemiosło, jak i artystyczne wizje. Poza tym dziergam i przędę, zdarzyło mi się filcować i tkać. Lubię nitki we wszystkich wcieleniach :)
Avatar użytkownika
Stara Gwardia
Dobry wieczór :)
________________________________________________________
Avatar użytkownika
Administrator
Mario widać, że szycie weszło Ci w krew skoro kilkugodzinne zajęcia mogą być tak wciągające :) Super, bardzo się cieszę i zapraszam do czynnego udziału :)
________________________________________________________
* eTasiemka.net - tkaniny i pasmanteria :) rabat10 - z tym kodem zakupy tańsze o 10%

* Susanna szyje - mój blog :)

Avatar użytkownika
Świeżynek
Mario widać, że szycie weszło Ci w krew skoro kilkugodzinne zajęcia mogą być tak wciągające :) Super, bardzo się cieszę i zapraszam do czynnego udziału :)