Wersja do druku

2 strony: 1 2 >

Avatar użytkownika
Świeżynek
Witam wszystkich.

Mam na imię Darek. Z zawodu jestem krawcem odzieży ciężkiej. Dawno temu skończyłem zawodówkę na Kazimierzowskiej.
Od tamtego czasu moje losy nieco "odstawały" od krawiectwa, ale do dziś jeszcze sam szyję sobie spodnie.
Przez ładnych parę lat pracowałem w firmie poligraficznej w której z racji "wyuczonego" zawodu wrzucono mnie do "szuflady" Odzież , konkretnie wszywki i zawieszki odzieżowe.

Kilka lat temu uznałem że czas przejść "na swoje" i nadal wykonuję wszywki, tyle że już po własnym szyldem.
Jeśli potrzebne są Wam wszywki, naszywki, rozmiarówki to serdecznie zapraszam.
Jesteśmy legalnie działającą firmą.

Załączone obrazy

Obrazy zostały zmienione. Kliknij przycisk 'Opublikuj' aby zapisać te zmiany!
Avatar użytkownika
Administrator
No dobrze Darku a jak z cenami, jaka jest minimalna ilość zamówienia, czy wykonujesz też projekt czy trzeba go samemu opracować i przesłać? No i czy robisz też wszywki żakardowe? :)
________________________________________________________
* eTasiemka.net - tkaniny i pasmanteria :) rabat10 - z tym kodem zakupy tańsze o 10%

* Susanna szyje - mój blog :)

Avatar użytkownika
Świeżynek
Witaj.

Zacznę od końca. Nie robimy żakardu, tylko termotransfer.
Jak najbardziej wykonujemy projekty, choć kompozycje klienta są również mile widziane (wtedy jest taniej). Choć w naszym słowniku nie ma pojęcia "minimalne zamówienie", to ceny są uzalżnione od ilości i rozmiaru wszywek, rodzaju materiału, kolorystyki nadruku.
Każdy projekt jest traktowany i wyceniany indywidualnie.
Avatar użytkownika
Stara Gwardia
O, proszę...
Dawno mnie tu nie było i nawet nie wiedziałam, że pojawił się ten temat.
Śmiało mogę polecić "Globex" (patrz: moje wszywki). Pisałam już o nich u siebie. Cena, termin, wykonanie - pierwsza klasa :) :okok:
________________________________________________________
Avatar użytkownika
Świeżynek
Wielkie dzięki:)
Avatar użytkownika
Świeżynek
Nowe zdjęcia.