Wersja do druku

Avatar użytkownika
Świeżynek
Nareszcie zebrałam pewną sumę na zakup maszyny.Jestem początkująca więc poczytałam tutaj trochę i dowiedziałam się aby nie kupować od razu jakiejś skomplikowanej maszyny-drogiej?Bo moge sobie nie dać rady.Najpierw pomyszkowałam w internecie.Jest coś dla mnie Janome Sew Mini Deluxe.Opis Prawdziwa maszyna do szycia dla dzieci.Łatwy system nawlekania nitki itd Zalecana dla dzieci od 8 lat .No to tej raczej nie popsuje .Kupuje ,ale....Mój wzrok padł dalej Janome TXL605 W ZESTAWIE ZE STOLIKIEM ORAZ TWARDĄ WALIZKĄ. Stolik ważna rzecz może ją wybiorę?Po co potem kupować?Ale widze dale Janome TXL607 391 PROGRAMÓW !!!!!!!!ściegi proste i overlokowe ..itd i oczywiście +stolik i walizka.Kurcze, którą tu kupić.Mam całego tysiaka mogę pozwolić sobie na naprawdę dobrą maszynę, ale co potem?Wyczytałam tu opinię o Singerach,że fajne itp Dobra myśle sobie trzeba jednak wybrać się do jakiegoś sklepu aby się doradzić fachowca na miejscu .Mieszkam blizko Łodzi ,a wiadomo Łódź to stolica włókiennictwa.Patrzę na sklepy.Hm ,ale jaki wybrać.Musi być porządny .Taki tylko od maszyn do szycia.Pewnie najlepszy będzie gdzieś w śródmiesciu wybieram Narutowicza.Idę Brother BQ 17 Facet mówi idealna maszyna dla osób ,które uczą się szyć.Ha czyli dla mnie.To taka maszyna dla osób ,które szyją raz na jakiś czas:(tylko ja chcę szyć często.W takim razie Brother j-17 .Tak się patrze same Brothery .Musze wybrać inny sklep.Tylko jaki?Pewnie w stylu jakiejś hurtowni .Takiej która zajmuje sie głównie krawiectwem.Dyskretnie pytam klientkę obok.Poleca mi Polimex.Gdzie to jest ano na św.Teresy .Kurcze nie znam Łodzi ,ale w końcu jakoś znajduję .Kurcze dodatki krawiecki czytam .Ogromna hala .Tyle tu tego .Pełno ludzi ,nikt mi nie może pomóc .Patrzę na maszyny do szycia No są różne Jest np Singer K-AGO -ZA 1072 Wygląda nieźle ludzie tu pisali Singer niezła marka więc może ten Singer?Obok stoi Arka Radom 9000 za 919 o myślę idealna suma Jednak nikogo sie zapytać ludzi