Wersja do druku

7 stron: < 1 2 3 4 5 6 7 >

Trinny, raduje mnie Twa radość. Fantastyczny manekin:)
Hmm przenieść - ciężka sprawa. Musze nad tym na spokojnie w domu pomyśleć :) Gratuluję (i zazdroszczę) manekina - piękny!!
________________________________________________________
* eTasiemka.net - nasz sklep forumowy :)

* Susanna szyje - mój blog :)

* Wkurzona Madzia ;)
Oj zapomnialem tu zajrzec. oczywiscie, ze wstawie zdjecie tylko na razie nie jestem w domu a na kom nie mam jego fotek:D:P
________________________________________________________
Moj idealny manekin:)
P.S. mam okropny aparat w komorce;/
________________________________________________________

Załączone obrazy

Obrazy zostały zmienione. Kliknij przycisk 'Opublikuj' aby zapisać te zmiany!
Ale coś widać - piękny manekin :) naprawdę piękny :)
________________________________________________________
* eTasiemka.net - nasz sklep forumowy :)

* Susanna szyje - mój blog :)

* Wkurzona Madzia ;)
dziekuje:)
________________________________________________________
witam planuję kupno manekina, chciałabym jakiś fajny regulowany model. znalazłam coś takiego co myślicie a moze jakieś inne propozycje prawdę mówiąc nie bardzo mam czas zeby wyszukać cos fajnego.

http://pl.strima.com/dress-form-small-manekin-krawiecki-regulowany-rozmiar-36-42/item/1036206/
witam planuję kupno manekina, chciałabym jakiś fajny regulowany model. znalazłam coś takiego co myślicie a moze jakieś inne propozycje prawdę mówiąc nie bardzo mam czas zeby wyszukać cos fajnego.

http://pl.strima.com/dress-form-small-manekin-krawiecki-regulowany-rozmiar-36-42/item/1036206/

Vanessa manekin wydaje się być OK, nie wiem jak z jakością ale zauważ, że podana cena to cena netto. Jak doliczysz 23 % to prawie 500 zł wychodzi.
Ja mam manekina z Polimexu, Dianę A -> KLIK i jest trochę tańsza (z vat'em). Tylko trzeba doliczyć koszty przesyłki. Można też kupić w filiach Polimexu.

--- Ostatnio edytowane 2011-08-09 08:24:45 przez Susanna ---
________________________________________________________
* eTasiemka.net - nasz sklep forumowy :)

* Susanna szyje - mój blog :)

* Wkurzona Madzia ;)
suzanna mam pytanie czym się różni twój manekin diana A od tego też diana A(pomijajac juz tą miarkę do ustalenia dołu spódnicy)
http://alejka.pl/manekin-krawiecki-regulowany-diana-a-rozm-36-42.html

poza tym juz mnie głowa rozbolała od szukania tego manekina, nie ma to jak człowiek pójdzie do sklepu dotknie, pomaca i juz wszystko wiadomo, a nie takie tam szperanie w necie gdzie wszystko wyglada tak samo. narazie numer jeden na mojej liście jest ten ponizej
http://www.dressforms.co.uk/adjustoform_8_part_leg_form.html

ale nie wiem jak to będzie bo ja jestem taka niezdecydowana. :bezradny::mysli:
suzanna mam pytanie czym się różni twój manekin diana A od tego też diana A(pomijajac juz tą miarkę do ustalenia dołu spódnicy)
http://alejka.pl/manekin-krawiecki-regulowany-diana-a-rozm-36-42.html
Różni się tylko ceną :) Mój tez ma u dołu miarę do ustalenia długości tylko nie widać jej na zdjęciach. Po prostu Polimex jest bezpośrednim, i o ile dobrze pamiętam, jedynym importerem tych manekinów, one są chyba produkcji Hiszpańskiej i dlatego ma najniższe ceny w kraju.

poza tym juz mnie głowa rozbolała od szukania tego manekina, nie ma to jak człowiek pójdzie do sklepu dotknie, pomaca i juz wszystko wiadomo, a nie takie tam szperanie w necie gdzie wszystko wyglada tak samo. narazie numer jeden na mojej liście jest ten ponizej
http://www.dressforms.co.uk/adjustoform_8_part_leg_form.html

ale nie wiem jak to będzie bo ja jestem taka niezdecydowana. :bezradny::mysli:

No najlepiej gdybyś mogła choć zobaczyć, jak taki manekin wygląda na żywo, jaki jest korpus itd. Takiego manekina ma chyba marchewkowa wiec uderz do niej, napewno pomoże :) Z tego co pisała to jest także zadowolona i życia sobie bez niego nie wyobraża ;)
________________________________________________________
* eTasiemka.net - nasz sklep forumowy :)

* Susanna szyje - mój blog :)

* Wkurzona Madzia ;)

7 stron: < 1 2 3 4 5 6 7 >

Zaloguj się aby napisać odpowiedź.