Wersja do druku

Avatar użytkownika
Świeżynek
Jestem początkującą krawcową. Wszystkiego się dopiero uczę, ale wiem, że krawiectwo to moja pasja i wiążę z nim przyszłość. W tym roku kończę LO i wybieram sie na studium projektowania mody. Razem z moją mamą (krawcową) uznałyśmy, że warto zainwestować w porządna maszynę, skoro będę z nią związana przez dobrych parę lat, a praca z nią będzie moim zarobkiem. Z pośród wielu wybrałam Janome TXL607, zdecydowałam się na maszynę komputerową, ponieważ pora iść z duchem czasu! :) Czy może któraś z Was miała z nią już do czynienia.. i podpowie czy to dobry wybór? Jakie jeszcze polecania maszyny komputerowe? Prosze o dużo dużo info :D Pozdrawiam :*
Avatar użytkownika
Stara Gwardia
Z pośród wielu wybrałam Janome TXL607, zdecydowałam się na maszynę komputerową, ponieważ pora iść z duchem czasu! :) Czy może któraś z Was miała z nią już do czynienia.. i podpowie czy to dobry wybór? Jakie jeszcze polecania maszyny komputerowe? :*
W podobnej cenie i z dużo bogatszym wyposażeniem jest Singer 9960. Mam i polecam. Gdzieś tu na forum było na ten temat sporo. Obie maszyny bardzo podobne i funkcjami i ceną. Sama się zastanawiałam długo, którą z tych dwóch wybrać. Singer przeważył właśnie ze względu na choćby ilość stopek, które dostajesz przy zakupie.
np. tu:
http://ekrawiectwo.net/board/thread/43117/singer-legendarna-marka-maszyn/?page=9#post-58236
________________________________________________________
Anielska cierpliwość wymaga diabelskiej siły...Dla niektórych osób trzeba uzbroić się w cierpliwość, wyrozumiałość....ewentualnie dobrą patelnię...
Avatar użytkownika
Świeżynek