Wersja do druku

Avatar użytkownika
Świeżynek
Cześć. Piszę bo chciałabym się Was zapytać jak uważacie - czy warto iść w krawiectwo? Czy obecnie krawcowa/krawiec to zawód pozwalający się spokojnie utrzymać? Pytam z raczej z ciekawości choć nie wykluczam że mi się to kiedyś nie zmieni. Obecnie studiuję ale nie wiem do końca czy będę chciała robić do końca życia to na co pozwalają mi moje studia.
Avatar użytkownika
Stara Gwardia
Są osoby które zarabiają krocie na krawiectwie szyjąc workowate sukienki z dresówki. Są ludzie szyjący prawdziwe cuda z jedwabiu, a przymierają głodem.
Myślę, że krawiectwo jak każdy biznes wymaga znalezienia swojej grupy odbiorców, ewentualnie jakiejś niszy. W każdym zawodzie można zarobić sensowne pieniądze tylko wymaga to wytrwałości i konsekwencji w działaniu.
________________________________________________________
Moja praca, moja pasja - http://aleksandra-krajnik.pl/
Aleksandra i jej mała manufaktura - http://aleksandra-szyje.blogspot.com/
Koszulki, dużo koszulek - http://t-max.pl
Avatar użytkownika
Stara Gwardia
Są osoby które zarabiają krocie na krawiectwie szyjąc workowate sukienki z dresówki. Są ludzie szyjący prawdziwe cuda z jedwabiu, a przymierają głodem.
Myślę, że krawiectwo jak każdy biznes wymaga znalezienia swojej grupy odbiorców, ewentualnie jakiejś niszy. W każdym zawodzie można zarobić sensowne pieniądze tylko wymaga to wytrwałości i konsekwencji w działaniu.
Zgadzam się z Tobą :) Musisz pomyśleć do kogo chcesz trafić a zarazem wiedzieć czego szycie sprawia Ci przyjemność.
Avatar użytkownika
Szpec od maszyn
W każdym zawodzie można zarobić sensowne pieniądze tylko wymaga to wytrwałości i konsekwencji w działaniu.