Wersja do druku

2 strony: 1 2 >

Avatar użytkownika
Świeżynek
Dobry wieczór,

Zarejestrowałem się, gdyż potrzebuję pomocy.

Moja dziewczyna lubi przerabiać ciuchy, bawić się materiałami i poprosiła mnie na święta o maszynę do szycia.
Budżet, który przewidziałem na ten cel to 500 zł.
Przejrzałem sklepy z maszynami i w tej cenie znalazłem kilka maszyn (dodam tylko, że jestem totalnym laikiem), ale opinie na ich temat albo były mieszane, albo nie było ich wcale:
- Łucznik 787 Jagoda (różne opinie dotyczące samej marki Łucznik w obecnych czasach)
- Zanussi 2300 (brak opinii, plus moje przeczucie że jest to średni wybór)
Na tym forum przeczytałem, że czasami warto dołożyć jednak 100 czy 150 zł i kupić coś lepszego.
Znalazłem maszynę Husqvarna E20 i zarówno opinie jak i moje przeczucie wydaje się pozytywne.

Ale mam wielką prośbę o jakieś rady - czy w założonym początkowo budżecie (500 zł) jestem w stanie kupić coś dobrego (jeśli tak to co), czy powinienem przekroczyć budżet, ale kupić coś porządnego?

Z góry dziękuję za wszystkie opinie i pozdrawiam.
Avatar użytkownika
Stały Bywalec
Teraz w Lidlu są w sprzedaży singery które mają pozytywne opinie. Husqvarna to dobra firma i warto nieco przekroczyć budżet aby mieć zadowolenie z maszyny.
Avatar użytkownika
Świeżynek
W takim razie czy lepszym wyborem będzie wspomniana wyżej Husqvarna E20 za 649 zł, czy ten Singer z Lidla za 599 zł (http://fanlidla.pl/gazetka/2015.12.10.prezenty.dla.kazdego/25530,Maszyna,do,szycia)?

Tutaj różnica w cenie to tylko 50 zł, więc zależy mi na informacji, która z tych maszyn jest lepsza.

Z góry dziękuję.
Avatar użytkownika
Stara Gwardia