Wersja do druku

Avatar użytkownika
Świeżynek
Kompletnie brak pomysłu na materiał który ostatnio sobie kupiłam, jest to pianka neoprenowa(?). Dwustronna kontrastowe kolory, można poszaleć. ALE! jestem początkująca i boję się Go pokroić. I w sumie sama nwm co bym chciała, na pewno cos ładnego ;) Może wiecie gdzie w internecie znajdę fajny pomysł i instrukcje krok po kroku.....? :D Please, help me!
Avatar użytkownika
Stały Bywalec
Sama jestem bardzo ciekawa co z niej zrobisz.. też oglądałam pianki i zastanawiałam się, co ludzie z nich robią.. jedyne co mogę sobie wyobrazić to kurtka albo jakieś jej elementy, ewentualnie jakaś dizajnerska spódnica.. może się mylę ale to chyba nie jest łatwy materiał w atrakcyjnym zagospodarowaniu..
Pochwal się uszytkiem..
Powodzenia!
________________________________________________________
tutu
Avatar użytkownika
Stara Gwardia
Może na razie odstaw materiał do szafy, wena sama przyjdzie. Nic na siłę.
________________________________________________________
Praca rozumna i wytrwała, która nie myśli o zbieraniu owoców w tydzień po siewie, nad przepaściami przerzuca mosty. B. Prus
Avatar użytkownika
Krawiec-Filozof
W rzeczy samej - nic na siłę, bo szybko pożałujesz wyboru, ale z drugiej strony - materiał nie może leżeć w nieskończoność, bo minie moda na niego. To była - według moich przewidywań - taka chwilowa eksplozja zainteresowania, bo jakieś gwiaździątko w tym wystąpiło na jakiejś-tam gali i nagle wszyscy zaczęli tego pożądać. A do noszenia to się niespecjalnie nadaje. Co zresztą widać po lumpeksach, w których jest tego coraz więcej...:mysli:
Dlatego proponuję Ci uszyć coś z dużych kawałków, np. obszerną bluzę z długim rękawem, którą - kiedy się znudzi - można łatwo spruć i przerobić na coś innego, np. spódniczkę, a kiedy i ta się znudzi - wyjdzie z tego jeszcze gorset-korsarka. Na samym końcu już pewnie będzie bikini...:D

--- Ostatnio edytowane 2016-01-13 10:34:24 przez Zibiasz ---