Wersja do druku

Avatar użytkownika
Zaaklimatyzowany
Cześć

Podobnie jak większość osób przez pewien czas obserwowałam forum, po czym postanowiłam sama napisać. Podoba mi się panująca tutaj atmosfera. Rzadko się spotyka fora, na których uczestnicy nie bluzgają na siebie i nie obrażają się wzajemnie. Może po prostu nasza wspólna pasja łagodzi obyczaje :)

W dziedzinie szycia jestem amatorem. Sporo nauczyła mnie mama, która również jest samoukiem, ale potrafi stworzyć prawdziwe cuda. Szkoda, że teraz nie ma czasu na szycie.

Jestem w trakcie kompletowania zdjęć moich wyrobów, kiedy już coś zbiorę, utworzę stosowny wątek w innym dziale.

A szyję na maszynie Singer Stylist 834, na moje potrzeby całkowicie wystarczająca.
Avatar użytkownika
Stara Gwardia
Witam jak świerzak świerzaka :)
Avatar użytkownika
Administrator
Cześć

Podobnie jak większość osób przez pewien czas obserwowałam forum, po czym postanowiłam sama napisać. Podoba mi się panująca tutaj atmosfera. Rzadko się spotyka fora, na których uczestnicy nie bluzgają na siebie i nie obrażają się wzajemnie. Może po prostu nasza wspólna pasja łagodzi obyczaje :)
Bardzo się cieszę :) Pozytywna atmosfera na forum to podstawa :)

W dziedzinie szycia jestem amatorem. Sporo nauczyła mnie mama, która również jest samoukiem, ale potrafi stworzyć prawdziwe cuda. Szkoda, że teraz nie ma czasu na szycie.

Jestem w trakcie kompletowania zdjęć moich wyrobów, kiedy już coś zbiorę, utworzę stosowny wątek w innym dziale.

A szyję na maszynie Singer Stylist 834, na moje potrzeby całkowicie wystarczająca.

Fajnie mieć mistrza w domu :)
Z niecierpliwością czekamy zatem na Twoje dzieła i witamy na forum :)
________________________________________________________
* eTasiemka.net - tkaniny i pasmanteria :) rabat10 - z tym kodem zakupy tańsze o 10%

* Susanna szyje - mój blog :)

Avatar użytkownika
Stara Gwardia
Witaj na forum :) Życzę Ci, żeby atmosfera zachęcała Cię do udzielania się na forum :)
Avatar użytkownika
Stara Gwardia