Wersja do druku

Avatar użytkownika
Świeżynek
Witam,
Jestem całkiem nowa na formum i kompletnie nie mam doświadczenia w szyciu jednak wielkie marzenie i zapał by je nabyć.
Chciałabym szyć przeróżne rzeczy od prostych poszewek na poduszki po ubrania, czy co tylko wyobraźnia podpowie.
Mam wielki dylemat ponieważ nigdy nie szyłam na maszynie chciałabym kupić taką która
-ułatwi mi wdrożenie się jednocześnie będę miała możliwość wykonania bardziej zaawansowanych "manewrów" dlatego liczę się z kosztami, wolę zapłacić więcej i cieszyć się funkcjonalną maszyną dłużej.
-liczy się dla mnie jakość i wytrzymałość nie chce biegać z nią do mechanika co chwilę
-aby posiadała jak najwięcej przydatnych funkcji, a także tych ułatwiających szycie
-szycie zarówno w miarę grubych materiałów jak jeans czy sztruks jak i tych delikatnych
Znalazłam dwie maszyny:
http://lucznik.info/produkty/maszyny_do_szycia/szyje_z_fantazja/balladyna_ii_2020
http://www.dobrzeitanio.pl/SINGER_7465.html

Odrazu widoczną różnicą dla mnie jest tylko cena.
Porównując specyfikacje nie widzę znacznych różnic jednak może doświadczone oko
wskaże mi jakieś istotne.

Bardzo proszę o poradę ponieważ czuje się trochę zagubiona w świecie maszyn.
Może w ogóle źle wybrałam, będę wdzięczna za jakiekolwiek uwagi.
Avatar użytkownika
Stały Bywalec
Jeżeli czytałaś posty o wyborze maszyny do szycia to większość wychwala maszynę singer 4434 havy duty,a z wyższej półki singer Quantum 9960. Łuczniki cieszą się złą opinią.Przyglądnij się też innym maszynom np. marki Janome, Elna, juki, toyota czy Husqvarny. Wybierz to, co odpowiada Twoim oczekiwaniom.To tak w skrócie, bo wiele napisano na ten temat.
Avatar użytkownika
Stały Bywalec
Jeszcze proponuję poświęcić trochę czasu i przeanalizować to:
http://zorzet.pl/subiektywne_recenzje_maszyn_do_szycia/
Avatar użytkownika
Stara Gwardia