Wersja do druku

2 strony: 1 2 >

Avatar użytkownika
Świeżynek
Witajcie,

Mam na imię Dorota a mój nick to Le Pois, kropka po francusku, ponieważ uwielbiam tkaniny w kropki :)

Jestem naprawdę amatorką szycia, z zawodu księgową więc nijako szycie się wiażę z moim życiem na codzień.
Ale od jakiegoś czasu, kiedy to nie mogę znależć w sklepach takich ubran jakie bym chciala zaczęłam szyć.
Narazie kilka bluzek i jedną sukienkę ale wiem że to dopiero początek.

Cieszę się że znalazłam to forum!

Pozdrawiam, Kropka
Avatar użytkownika
Stara Gwardia
Witaj ;)
Avatar użytkownika
Stały Bywalec
Witaj :)
Avatar użytkownika
Zaaklimatyzowany
Witaj serdecznie :)
Avatar użytkownika
Stara Gwardia
Witam cieplutko :kwiatek: Wstaw zdjęcia uszytych rzeczy, pochwal się.:)
________________________________________________________
Mowa szczera trwa wiecznie,
lecz fałszywa tylko chwilę.
-Salomon-
Avatar użytkownika
Świeżynek
Witam cieplutko :kwiatek: Wstaw zdjęcia uszytych rzeczy, pochwal się.:)
Chwalę się więc, nie bardzo jest czym ale... :zawstydzony:

Pokażę narazie jedną bluzkę bo mam gotowę zdjecia w telefonie, resztę innym razem.

Załączone obrazy

Obrazy zostały zmienione. Kliknij przycisk 'Opublikuj' aby zapisać te zmiany!
Avatar użytkownika
Zaaklimatyzowany
Piękna, taka retro, kocham groszki:) Bardzo ładne mankiety:)
Avatar użytkownika
Świeżynek
Piękna, taka retro, kocham groszki:) Bardzo ładne mankiety:)
Dziękuję Drozdzikowa :zawstydzony:
Myślę że jak na taką amatorkę jak ja to chyba niezłe. Ja jestem strasznie powolna ale lubię dokładność.
Trochę zmięta teraz ta bluzka ale tak wygląda wewnętrzna strona rękawa.

Załączone obrazy

Obrazy zostały zmienione. Kliknij przycisk 'Opublikuj' aby zapisać te zmiany!
Avatar użytkownika
Świeżynek
Tu jeszcze kilka moich ciuszków.
Zielona tunika do kolan z satyny jedwabistej, granatowa tunika z rękawami w pufki też z satyny. Wiem jestem masochistką żeby brać się za szycie z satyny jako taki Świeżynek jak ja :)