Wersja do druku

Avatar użytkownika
Świeżynek
Witajcie,
Zdecydowałam się napisać na forum, ponieważ przeryłam już chyba cały internet i nie znalazłam informacji, która mnie interesuje.
W najbliższym czasie chciałabym zająć się produkcją pikowanych czapraków, z uwagi na to, że współpraca ze szwalnią nam się nie kalkuluje (pomijając już fakt, że jest z nimi bardzo utrudniony kontakt).

Oczywiście mam świadomość, że szycie czapraka to grubsza sprawa niż przykładowo letniej sukienki, i w związku z tym moje pytanie brzmi: jaka maszyna się do tego nadaje? W szwalniach powiedzieli nam, że musi być maszyna do szycia ciężkiego, ale ja osobiście skończyłam tylko podstawowy kurs szycia na maszynie i nie mam doświadczenia z ciężkimi maszynami.
Czy jest może na forum ktoś, kto takiej maszyny używa i mógłby mi pomóc wybrać?
Avatar użytkownika
Stara Gwardia
Używałam do jazdy czapraków :)B-), muszą mieć w środku mocną ocieplinę, niby mniej niż 1 cm ale lamówka ci zewnętrzny " atłasek " poszerzy. Ile chcesz zainwestować i na jak dużo czapraków jest ci to potrzebne, bo tzw. "maszyny domowe", np. tanie Łuczniki to tanizna do firanki. Moja Izabelka dałaby sobie radę, ale mam do niej zaufanie graniczące z mistycyzmem, podobnie do reszty mojego machinepark.
Jeśli chcesz pikować jak zwykle w kwadraciki, i firma jest "zawodowa" nie wkładałabym w drogie i wymyślne, tylko w mocną energooszczędną przemysłową stebnówkę,nawet z drugiej ręki z wysięgnikiem do pikowania ale nie mam pomysłu na obrzucanie. Ani wiedzy na temat ściegów np. zygzakowych tam & maszyn przemysłowych.
Znajoma kupiła z drugiej ręki za 1 500 pln, ale ona chyba nie obrzuca.