Wersja do druku

Avatar użytkownika
Świeżynek
Witajcie wszyscy,

Postanowiłam założyć nowy wątek gdyż nie znalazłam podobnego.

Otóż szukam materiału na spódnicę na zimę - jestem całkowitą amatorką jeśli chodzi o szycie ale spódnice są na tyle proste (te co szyję oczywiście) że już mam kilka w swojej kolekcji :). Były to głównie na wiosnę i lato z koła, półkoła lub na gumce.

Teraz będąc na bazarku z siostra widziałam fajną spódnicę coś a'la ołówkowa, przed kolanko, bez zamka, bez podszewki - zwykły "polar?" z przyszytą od lewej strony gumką zagiętą i przeszytą jedynie po bokach (ZA 55 zł!) i pomyślałam że krój coś na moje zdolności tylko za nic nie potrafię znaleźć w internecie materiału który spełniałby te cechy, czyli był ciepły (coś a la polar właśnie) ale nie na koce ;), był na tyle elastyczny żeby spódnica nie wymagała zamka no i ładny.

Nie mam za bardzo u siebie w mieście sklepów krawieckich, a przez internet w ogóle nie umiem ocenić materiału. Czy koś mógłby coś doradzić? Najlepiej z linkami do sklepów :)

Pozdrawiam!

Wiadomość skomentowana przez Susanna :
Ta wiadomość została przeniesiona z kategorii NASZE DZIEŁA.
Avatar użytkownika
Administrator
Na spódniczkę polecam wełnę. Spódnica z wełny + podszewka = ciepło i komfort noszenia. Minusem może być cena bo wełna wysokiej jakości sporo kosztuje no i pranie w pralniach chemicznych. Ale warto zainwestować w takie ponadczasowe ubrania, które posłużą latami :)
________________________________________________________
* eTasiemka.net - tkaniny i pasmanteria :) rabat10 - z tym kodem zakupy tańsze o 10%

* Susanna szyje - mój blog :)

Avatar użytkownika
Stara Gwardia
Na sukienki polecam dzianiny wełniane w Natan tkaniny.
Na spódnice polecam wełnę. Wełnę z poliestrem będzie tańsza niż czysta wełna.
Avatar użytkownika
Stara Gwardia
Punto też może być.