Wersja do druku

Avatar użytkownika
Zaaklimatyzowany
Hej! :)
Przyszedł czas, że muszę wybrać materiał na sukienkę jaką chcę powołać do życia :) Problem jednak w tym, że totalnie nie znam się na materiałach więc muszę prosić Was o pomoc.

Chciałbym dobrać materiał do sukienki jak na (1) zdjęciu (to nie moja ale generalnie chodzi o materiał w miarę elastyczny, delikatny ale jednocześnie w miarę sztywny żeby układał się mniej więcej jak na zdjęciu - wiem, wymyśliłem sobie ;) ).

Poszedłem więc do hurtowni i znalazłem kilka materiałów ale mam problem.

1) Pierwszy materiał (obrazek oznaczony jako 2)
ten podobał mi się najbardziej. Był dość gruby, solidny a jednocześnie w miarę lekki i elastyczny. Rozciągał się w 2 płaszczyznach. Mam zdjęcie ze składem (i mam też nadzieję, że to 42 to nie cena :D).
Czy takie coś nadawałoby się na tą przykładową sukienkę?

2) Drugi materiał (obrazek oznaczony jako 3)
Ryps? To jakiś gatunek czy producent? :P Skład też wydaje się dobry ale sam materiał jest trochę cieńszy, sztywniejszy i sprawia wrażenie bardziej "przemysłowego" - ciężko to wyrazić.

3) Trzeci materiał (obrazek oznaczony jako 4)
Też fajny ale chyba najbardziej cienki, rozciąga się w jednej płaszczyźnie.

4) A może po prostu 100% bawełna? (obrazek oznaczony jako 5)
Szczerze to zdziwiłem się, że bawełna może być elastyczna :D Materiał był nawet fajny, elastyczny (pewnie dobrze by się dopasowywał). Jak widać na obrazku trochę się skręca więc na pewno będzie wymagający przy szyciu.

Mam totalny mętlik w głowie. Nie mam pojęcia jaki wybrać (a może żaden się nie nadaje?). A może zupełnie coś innego? Możecie mi doradzić? :)

Który materiał byłby Waszym zdaniem jakościowo najlepszy i najbardziej nadawał się na tego typu sukienkę?


Znalazłem też przykładową, fajną sukienkę, która fajnie wygląda ale tutaj już w większości jest poliester TUTAJ
Czyli pewnie można by było się w niej upocić ;) Dobrze myślę?

--- Ostatnio edytowane 2018-01-04 19:07:10 przez WiewWiew ---