Wersja do druku

2 strony: 1 2 >

Avatar użytkownika
Świeżynek
Potrzebna mi stopka do wszywania zamków, a niestety zestaw w mojej maszynie jej nie zawiera, zamiast niej jast stopka do zamków krytych.
Czy do Silvera pasują stopki innych maszyn? Jeśli tak, to jakich?
Z góry dziękuję za odpowiedzi :)
Avatar użytkownika
Stara Gwardia
Proponuję kliknąć "szukaj", wpisać "stopki do maszyn" i poczytać, prześledzić. Tam na pewno będzie odpowiedź na Twoje pytanie.
Avatar użytkownika
Świeżynek
Naprawdę nie jestem nowa w internetach i zawsze zanim o coś zapytam, to najpierw szukam odpowiedzi ;) A na przejrzenie wszystkich tematów życia by mi chyba nie starczyło ;) W podpowiedziach wyskakuje około 800 stron, ja przejrzałam jakieś 10 (czyli 100 tematów) i nie znalazłam konkretnej odpowiedzi. Odpowiedź, że do systemu matic pasuje większość stopek srednio mnie zadowala, bo ja się na tym aż tak nie znam i nie chcę kupować w ciemno. Sporo osób z forum ma Silvera i dlatego miałam nadzieję, że ktoś może napisać, stopki jakich firm do niego pasują.
Avatar użytkownika
Stara Gwardia
Nie mam silvera nie pomogę .Jedno co zauważyłam to jeżeli ktoś zadaje pytania "stara gwardia"zaraz pisze żeby sobie poszukać w internecie😂 od czego w takim razie forum notabene internetowe.Internet jest bardzo pojemny i często szukając konkretnej rzeczy trafiamy na miliard różności,tylko właśnie nie to czego potrzebujemy.Dlatego właśnie różne dobre dusze zakładają miejsca gdzie można znaleźć to czego szukamy.Co dwie głowy to nie jedna a co dopiero więcej.
Avatar użytkownika
Stara Gwardia
[ Nowamyszkimama napisała 2013-12-01:quote]Silver crest świetnie sobie z jeansem radzi, szyłam spodnie dzieciom od podstaw, nie miał problemów nawet ze szlufkami przy pasku. Filcu nie szyłam. Stopki uniwersalne, nie ma problemu z dokupieniem.
Avatar użytkownika
Stara Gwardia