Wersja do druku

Avatar użytkownika
Świeżynek
Witam wszystkich! Domyślam się, że odgrzewam stary, kilkakrotnie wałkowany temat. Może przejdę do konkretów szukam maszyny do szycia skóry (tapicerskiej, samochodowej) i innych materiałów. Nie znam się na modelach maszyn, więc proszę o pomoc w dobraniu maszyny. Mój budżet wynosi max 2,5 tys.


--- Ostatnio edytowane 2019-05-11 13:16:33 przez Olszes998 ---
Avatar użytkownika
Stara Gwardia
mam Highleada GC 0618-1 wydatek rzędu bardziej 3 i pół tysiąca.Na razie jest nówka i trudno coś powiedzieć o niej ale szyłam na identycznej 5 lat i nic się z nią nie działo i liczę że z moją będzie podobnie.Bardzo lubię na niej szyć.Szyłam torby skórzane na maszynach i z potrójnym transportem i podwójnym i czasami lepiej się sprawdzają jedne a przy innej skórze drugie.Używaną maszynę do skór w kwocie 2.5 tysiaca spokojnie dostaniesz.
Avatar użytkownika
Świeżynek
Może polecisz jakiś model maszyny??
Avatar użytkownika
Stara Gwardia
Czytanie ze zrozumieniem się kłania: Highlead GC 0618-1
________________________________________________________
Porządek powinien brać przykład z bałaganu i robić się sam.
Avatar użytkownika
Świeżynek
.

--- Ostatnio edytowane 2019-05-15 21:28:27 przez Olszes998 ---
Avatar użytkownika
Świeżynek
Nie mam problemu z czytaniem ze zrozumieniem! Podana maszyna jest o tysiąc złotych droższa niż przewiduje mój budżet.
Avatar użytkownika
Świeżynek
Ja kupiłem używaną maszynę na allegro z lat 1980, szyje doskonale ciężkie rzeczy.
Avatar użytkownika
Stara Gwardia
Userze, a jak się nazywa ta maszyna? Jakie ma symbole?
Avatar użytkownika
Stara Gwardia
Każda maszyna przemysłowa z potrójnym transportem powinna być odpowiednia.Szyłam i na wspomnianym highleadzie ale też na jukach,sirubach,dürkoppach wszystkie są ok.W kwocie którą dysponujesz raczej nie kupisz nowej.Poszukaj maszyn w swojej okolicy bo nie wyobrażam sobie kupić używanej w ciemno.A i nowej też w sumie.To jak z samochodem trzeba się przejechać, zajrzeć pod maskę.