Wersja do druku

Avatar użytkownika
Świeżynek
Kochane, zamarzyła mi się suknia na wzór tej ze zdjęcia,na wesele siostry. Oczywiście- nie biała. Jestem laikiem w kwestii szycia, a suknia ta sprzedawana jest na portalu Aliexpress, choćbym na rzęsach stanęła nie dogadam się z chińczykiem (w dodatku na odległość i przez maila) o szczegółach sukni. Padł więc pomysł, że uszyję ją sama. We krwi jakaś odrobina krawieckiej smykałki przekazanej najpierw od babci(zawodowo zajmującej się krawiectwem)- mamie, a następnie mnie, płynie-czas ją zatem obudzić...
Wiem że dla osób które szyją zawodowo mój post wyda się śmieszny, bo rzucam się z motyką na księżyc, ale proszę Was o pomoc dobre duszyczki... ❤️❤️❤️
Zdjęcia pochodzą z opinii (feedback) osób kupujących na aukcji Aliexpress


--- Ostatnio edytowane 2019-09-13 15:11:09 przez Marqolcia ---

--- Ostatnio edytowane 2019-09-13 15:11:29 przez Marqolcia ---

Załączone obrazy

Obrazy zostały zmienione. Kliknij przycisk 'Opublikuj' aby zapisać te zmiany!
Avatar użytkownika
Administrator
Po pierwsze to chyba naprawdę rzucasz się z motyką na księżyc... lekko nie będzie ale jeśli chcesz spróbować to próbuj.
Po drugie fotki na ali to przeważnie (nie zawsze ale przeważnie) zdjęcia oryginalnej odzieży a Ty dostajesz "szyte na ten wzór". Dlatego jest tak dużo rozczarowań po otwarciu paczki. Ja sama to przeżyłam kilkakrotnie.
Po trzecie możesz zapodać wzór sukni do salonu gdzie szyją suknie ślubne i tam myślę, że uszyliby sukienkę, która wyglądałaby bardzo podobnie do tej ze zdjęcia.
Po czwarte w czym Ci pomóc. Nie szyję sukienek ślubnych ale może będę mogła pomóc w innych kwestiach.
________________________________________________________
* eTasiemka.net - tkaniny i pasmanteria :) rabat10 - z tym kodem zakupy tańsze o 10%

* Susanna szyje - mój blog :)

Avatar użytkownika
Świeżynek