Wersja do druku

Avatar użytkownika
Świeżynek
Szukam pomocy odnośnie maszyny do szycia singer curvy model 8763.
Wygrałam licytację owej maszyny ( bez okablowania ), na allegro ( o której i tak zapomniałam 😂 ). Ale wczoraj gdy pokazałam Ją mężowi, uświadomił mnie że maszyna pochodzi z USA a tam mają inne napięcie czy natężenie prądu :( ( na zdjęciu naklejka z parametrami maszyny )

I teraz pytanko do was...

📌 czy istnieje możliwość dokupienia jakiegoś transformatora lub czegoś innego aby maszyna działała pod naszym napięciem prądu ?
📌 Czy lepiej może kupić silniczek i wymienić - samemu czy gdzieś w serwisie ?
📌 A co z regulatorem obrotów ? Szukać takiego na 110V czy wszystkie są na 110-230V ?

Liczę na pomoc, bo jestem laikiem w takim temacie. A szkoda było by mi takiej maszyny :(

Pozdrawiam serdecznie ☺️

Załączone obrazy

Obrazy zostały zmienione. Kliknij przycisk 'Opublikuj' aby zapisać te zmiany!
Avatar użytkownika
Administrator
Ja bym zadzwoniła do kilku serwisów maszyn i zapytała - wydaje mi się, że jest możliwość wymiany okablowania i przystosowania maszyny do europejskich standardów. Może jakieś przejściówki są.
________________________________________________________
* eTasiemka.net - tkaniny i pasmanteria :) rabat10 - z tym kodem zakupy tańsze o 10%

* Susanna szyje - mój blog :)

Avatar użytkownika
Świeżynek
Też o tym myślałam. Bo znalazłam już transformator który zmieni mi napięcie USA na nasze polskie ale druga sprawa to okablowanie którego nie ma do maszyny :( . Bo nie wiem czy kupując polskie coś mi to da, bo wejścia w takim transformatorze są na gniazdka na 3 bolce czyli też USA i chyba takiego muszę szukać ale sama nie wiem gdzie. A w serwisie dowiem się pewnie wszystkiego
Avatar użytkownika
Administrator
Myślę, że tak. Mam takiego mechanika od maszyn, dziadka ok 80 lat i on jest jeszcze z tego pokolenia co to wszystko się naprawiało a nie kupowała nowe. Potrafi nie tylko naprawić ale i dosztukować, poprzerabiać - Boże niech żyje jak najdłużej ;)