Wersja do druku

Avatar użytkownika
Świeżynek
Dzień dobry i cześć wszystkim :hejka:
Na imię mam Mateusz, w szyciu jestem początkujący- uszyłem kilka masek dla rodziny i znajomych według różnych krojów, a jako, że bardzo mi dobrze przy maszynie i tkaninie, to potraktowałem to jako początek przygody :luzik:
Uczę się, dlatego miło, że wreszcie trafiłem na takie miejsce, bo do tej pory szukałem różnych informacji w chaotycznym świecie internetu :szok:
Tutaj- jak widzę, można odnaleźć bardzo wiele i jest sporo osób, które w temacie są zdecydowanie bardziej zaznajomione.

Maszyna, na której szyję, to Brother FS20, poprzednio Łucznik 880.
Pozdrawiam wszystkich szyjących :D

Do spisania :papa2:
Avatar użytkownika
Stara Gwardia
Witaj Mateuszu, miło że zdecydowałeś się przyłączyć do naszego Forum. Pięknie to napisałeś - "bardzo mi dobrze przy maszynie i tkaninie". Wierzę że większość Forumowiczów też tak czuje.
Avatar użytkownika
Świeżynek
Witam.

Mnie również czas przy tkaninie, nie tylko przemija ale również uspokaja.

Tomasz
Avatar użytkownika
Stara Gwardia
Cześć Mateusz!
Napisz proszę, o swojej szyciowej przygodzie, od kiedy szyjesz, jakie masz spostrzeżenia i opinie o swojej maszynie itp.
Miło, że jesteś z nami:)
Avatar użytkownika
Świeżynek
Jestem dopiero na początku przygody z szyciem, kilka tygodni temu pożyczyłem starego Łucznika od przyjaciółki, bo pandemia, więc wiadomo-wypada zrobić sobie maseczkę i bliskim też takie lepsze, jakie gdzieś widziałem.
Ostatecznie kilka uszyłem z pomocą Domowej Krawcowej z YouTube, trochę zmodyfikowałem krój, pobawiłem się tym, ale niestety padła maszyna. Jest w naprawie,
ale... Postanowiłem kupić swoją własną. Wybrałem Brothera, właściwie maszyna stała się prezentem od Mamy z zagranicy.