Wersja do druku

Avatar użytkownika
Świeżynek
Dobry wieczór!
Jestem zupełnie nowa w temacie szycia więc proszę wyrozumiałość 😊

Posiadam starego Łucznika 451 z silnikiem Tur2 po mojej babci. Bardzo długo stał nieużywany w walizce.
Wczoraj dokładnie go wyczyściłam i naoliwiłam. Podłączyłam go do prądu i silnik zaczął dziwnie buczeć a za chwilę maszyna zaczęła sama szyć. Da się ją włączyć i wyłączyć tylko poprzez wtyczkę, nie reaguje na przełącznik.

Potem z pedała zaczął wydobywać się dziwny zapach spalenizny.

Po kilkukrotnym włączaniu i wyłączaniu maszyna tak jakby się zmęczyła i już się nie włączyła.
Dziś rano było tak samo.

Przeczytałam gdzieś, że to może być kondendator, ale chciałam się upewnić. Czy ktoś z Was miał podobny problem?

Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam 😊

Załączone obrazy

Obrazy zostały zmienione. Kliknij przycisk 'Opublikuj' aby zapisać te zmiany!
Avatar użytkownika
Stara Gwardia
Wymienić pedał (regulator obrotów).

Jeśli nie chcesz kupować to na początek pożyczyć od kogoś i sprawdzić jak (i czy) działa z innym.
________________________________________________________
Avatar użytkownika
Świeżynek
Dziękuję!
Avatar użytkownika
Szpec od maszyn
Posiadam starego Łucznika 451 z silnikiem Tur2 . Bardzo długo stał nieużywany w walizce.
silnik zaczął dziwnie buczeć a za chwilę maszyna zaczęła sama szyć. Da się ją włączyć i wyłączyć tylko poprzez wtyczkę, nie reaguje na przełącznik.
Potem z pedała zaczął wydobywać się dziwny zapach spalenizny.