Wersja do druku

Avatar użytkownika
Świeżynek
Witam.Planuję zakupienie materiał na uszycie sutanny na karnawał :) Mam spory problem.Strasznie nie wiem jak zacząć? Jak wykonać 1 krok.Jestem początkującym Krawcem wiec liczę na waszą super fachową pomoc.
Avatar użytkownika
Stara Gwardia
na pewno będziesz musiał kupić materiał niegniotący się

najlepiej zapytać zaprzyjaźnionego księdza, z czego mają szyte, i/albo pomacać tkaninę.
i kwestia koloratki: czy możesz ją nosić? sądzę, że nie powinieneś
Avatar użytkownika
Mistrzyni Krawiectwa
Gratuluję zapobiegliwości;)
W którejś karnawałowej Burdzie był płaszcz a'la matrix. Znalazłam: 1/2004 model nr 144. Rozmiary męskie: 48-54. To ma być kostium, więc z koloratką tak jak z dystynkcjami wojskowymi, lepiej sobie darować. No i oczywiście kwestia guzików, w żadnej pasmanterii takich nie widziałam.

--- Ostatnio edytowane 2011-05-11 22:59:25 przez agaaffek ---

--- Ostatnio edytowane 2011-05-11 23:01:58 przez agaaffek ---
________________________________________________________
"Inteligencja jest jak nogi, masz za dużo to się potkniesz" Terry Pratchett
Avatar użytkownika
Stara Gwardia
No i oczywiście kwestia guzików, w żadnej pasmanterii takich nie widziałam.
a gdyby zrobić zapięcie na zatrzaski i przyszyć supełki z czarnego sznurka jako guziczki?
Avatar użytkownika
Mistrzyni Krawiectwa
________________________________________________________
Arkę zbudowali amatorzy - Titanica zawodowcy.

http://uczeremchypl.shoper.pl/

http://szycie-z-czeremcha.blogspot.com/

Avatar użytkownika
Świeżynek
A możecie mi Panie powiedzieć jedną sprawę.Czy to będzie duży problem z szyciem ? czy to dość prosta rzecz? Bo właśnie nie wiem jak zacząć.Czy od rękawów,czy całości.Czy są tutaj jakieś ukryte pułapki przy szyciu Sutanny ?
Avatar użytkownika
Mistrzyni Krawiectwa
Zawsze najlepiej zacząć od formy. Dalej obstaję przy Burdzie. A z takim modelem może być problem
________________________________________________________