Wersja do druku

2 strony: 1 2 >

Avatar użytkownika
Świeżynek
witam wszystkich

to forum pomogło mi już wiele. w tym kierunku(krawiectwo itp) jestem laikiem. ale już się sporo dowiedziałem. jedni z meine freund robią łuki, inni ??pletą?? kolczugi i im to nawet ciekawie wychodzi, inni kują miecze ( długo by wymieniać ) a ja postanowiłem szyć dla nich różne rzeczy koszule suknie średniowieczne i etc. bo przecierz w samej kolczudze na miasto nie wyjdą. zajmuje się wszystkim co mnie zainteresuje zbudowałem przenośny zakłucacz fal radiowych, kusze w której trzeba podpiłowac cyngiel( ale strzela) zacząłem robi ukryte ostrza i strój asasyna, myśle szyc śreniowieczne ubrania.

kto wie może się jakiś interes z tego wykluje
Avatar użytkownika
Zaaklimatyzowany
Witam:)

Moja przygoda z szyciem zaczęła sie właśnie od strojów średniowiecznych!:) życzę powodzenia:)
________________________________________________________
zapraszam na mój blog: http://ignacynka.blogspot.com/
Avatar użytkownika
Stara Gwardia
witaj :) życzymy powodzenia w rozwijaniu nowej pasji :D
________________________________________________________
Avatar użytkownika
Stały Bywalec
witam serdecznie....
co Wy z tymi średniowiecznymi strojami robicie ??? Ktoś to kupuje?
________________________________________________________
Avatar użytkownika
Świeżynek
jest popyt koszule lnianą można za 150 zł sprzeda jak średniowieczny jest krój
Avatar użytkownika
Świeżynek
i inne gadzety ze śreniowiecza
Avatar użytkownika
Mistrzyni Krawiectwa
Joan niedługo 601rocznica bitwy pod Grunwaldem więc umiejętność szycia takich strojów jest jak najbardziej na miejscu o tej porze roku!!!Mój synek już się przygotowuje też chciałam sobie coś uszyć....ale już pewnie nie zdążę.Miał to być strój wieśniaczki,ale synek się nie zgadza bo on ma być rycerzem a rycerz to przeważnie syn bogatych rodziców
...a tak pięknej sukni nie zdążę już uszyć!
Gurux2 WITAJ mój syn będzie Twoim fanem!!!
Avatar użytkownika
Stara Gwardia