Wersja do druku

Avatar użytkownika
Świeżynek
... bo już prawie stoję z gotówką przy kasie sklepowej ale mam wątpliwości - nie znam się zupełnie na maszynach, ta spełnia moje oczekiwania, ma pozytywne opinie tylko... mówią że łucznik już nie ten co kiedyś... maszyna potrzebna mi jest do szycia zabawek na sprzedaż(zajmuje się rękodziełem artystycznym)nie w ilościach hurtowych ale używana będzie dość intensywnie. Co radzicie? Kupować? A może polecacie coś innego?
Avatar użytkownika
Stara Gwardia
betinka - obawiam się że nikt na tym forum nie posiada tej maszyny ze względu na cenę - stąd brak opinii

tutaj znalazłam jakies opinie http://cokupic.pl/produkt/Lucznik-2030-Telimena-II


--- Ostatnio edytowane 2011-07-01 11:35:14 przez sallma ---
Avatar użytkownika
Świeżynek
widziałam te opinie ale czytając je mam wrażenie że większość napisana jest przez samych producentów... i dobija mnie pisanie w stylu ,,mam ją 7 dni i jest super". Szukam prawdziwej opinii kogoś kto długo na niej szyje
Avatar użytkownika
Mistrzyni Krawiectwa
Moim zdaniem - akurat ta opinia, w której pojawia się te "7 dni" wygląda mało podejrzanie. Parę innych - i owszem.

Wiem, że na pisaniu pozytywnych opinii można zarobić. Z kolei nie zdziwiłabym się, gdyby się okazało, że "w pakiecie" jest również pisanie opinii krytycznych - na niekorzyść innych producentów :p

Ania
________________________________________________________
Arkę zbudowali amatorzy - Titanica zawodowcy.

http://uczeremchypl.shoper.pl/

http://szycie-z-czeremcha.blogspot.com/

Avatar użytkownika
Świeżynek