Wersja do druku

2 strony: 1 2 >

Avatar użytkownika
Stara Gwardia
Nie tak dawno kupiłam sobie biustonosz,niestety po kilku praniach trochę się rozciągnął (prałam ręcznie).Chcę go sobie zwęzić pod biustem ,ale nie bardzo wiem jak się do tego zabrać.Jestem amatorką ,Pani w sklepie powiedziała ,że jeśli się wyciągnie ,to ucina się przy haftkach,ale wtedy taśma z haftkami będzie za wąska ,żeby zszyć z tyłem.Jak to zrobić ,żeby to miało "ręce i nogi"?z góry dziękuję za pomoc
Avatar użytkownika
Mistrzyni Krawiectwa
Trudno to będzie zrobić tak, żeby miało ręce i nogi... Skracając obwód biustonosza zmienisz proporcje ułożenia ramiączek... Robiąc to tak, jak opisałaś - faktycznie, dodatkowo musiałabyś zwęzić pasek zapięcia, a z tym może być bardzo dużo roboty /zależnie od konstrukcji biustonosza/.

Może gdzieś pod pachą - między tylnym ramiączkiem a miseczką? Tyle, że wtedy może powstać uwierający szew...

No cóż - pozostaje najbardziej pracochłonna wersja - czyli nr 1 :(

Ania
________________________________________________________
Arkę zbudowali amatorzy - Titanica zawodowcy.

http://uczeremchypl.shoper.pl/

http://szycie-z-czeremcha.blogspot.com/

Avatar użytkownika
Stara Gwardia
Ja w tej kwestii zawsze szłam na totalną łatwizę i bez zbędnego kombinowania poprostu robiłam jakby zaszewki między pachą a tylnim ramiączkiem (z obu stron). Możesz ewentulanie pod pachą go spruć (gdzie idzie ta fiszbina) i w tym miejscu trochę zwężyć (tam materiał nie zwęża sie jak wprzypadku tyłu). Tak czy inaczej przy opcji z pruciem bedzie troche roboty, no i dochodzi jeszcze kwestia roztawu ramiączek jak zauwarzyla Czeremcha
________________________________________________________
Avatar użytkownika
Stara Gwardia