Wersja do druku

2 strony: 1 2 >

Avatar użytkownika
Świeżynek
Witam, na wstępie przyznam, że niestety na krawiectwie nie znam się w ogóle. Niedługo biorę ślub i przyszła pora na wybór sukni ślubnej. Zdecydowałam się na uszycie, ponieważ w salonie modele są bardzo podobne do siebie, w dodatku ze słabych materiałów, a jeśli już z lepszych to w kosmicznych cenach.
Jak już pisałam, zależy mi także na oryginalności. Wymarzyłam sobie kreqację wzorowaną na tej, którą miała tegoroczna Miss.
Chodzi o ten model: http://www.pudelek.pl/artykul/34604/tak_rosie_wystapi_na_finale_miss_universe/167/ tylko oczywiście w bieli, bez dekoltu (myślałam o takiej jakby przezroczystej, albo koronkowej bluzeczce zakładanej na gorset- pod szyję i z długim, albo 3/4 rękawem) i wiadomo, z mniejszym rozporkiem. Byłam już nawet u krawcowej i powiedziała, że w takim modelu powinno mi być ok - jestem wysoka, mam całkiem ładne nogi, niestety problematyczny jest u mnie brzuch i talia.

Gdy byłam o krawcowej, niestety nie za bardzo wiedziałam jak z nią rozmawiać, aby było zrozumiale, anie nie potrafiłam wyobrazić sobie tego, co Ona proponuje. Wspomniała Ona coś, że najlepiej będzie jak suknia będzie 2-częściowa, a teraz mi to spokoju nie daje, bo nie potrafię sobie tego właśnie wyobrazić. Ta czerwona jest jednoczęsciowa i wydaje mi się, że dwu- może źle wyglądać. Moja krawcowa zaproponowała także jakiś materiał 'wyciskany"? Czy wiecie o co chodzi?