Wersja do druku

2 strony: 1 2 >

Avatar użytkownika
Stały Bywalec
Prosze o linki lub osoby sprzedajace tanie ,dobre nici :)do szycia maszyniwego
Avatar użytkownika
Stara Gwardia
________________________________________________________
Avatar użytkownika
Stara Gwardia
Ja zapytam jakie to są dla Ciebie dobre?
Jakie ilości Cię interesują?
Mogę dostarczyć. Potrzebuję tylko więcej informacji.

--- Ostatnio edytowane 2012-02-27 09:01:57 przez graginka ---
________________________________________________________
Avatar użytkownika
Administrator
Kupowałam u tego sprzedawcy nici do overlocka - jak najbardziej polecam :)
________________________________________________________
* eTasiemka.net - tkaniny i pasmanteria :) rabat10 - z tym kodem zakupy tańsze o 10%

* Susanna szyje - mój blog :)

Avatar użytkownika
Stały Bywalec
A czy te nici sa TYLKO do owerloka,bo ja mam zwykla maszynke Singierka. Pytam sie bo jestem laikiem w tych sprawach.
U nas w pasmanteri ceny MAKABRYCZNE np.szpulka do nici plastikowa sztuka 2 zł!!!! A nici po 3,80!!!!

Susanna a czy te nici z linka nie sa az tak złej jakosci?
http://allegro.pl/polski-zestaw-nici-25-szpulek-po-500m-gratis-i2123078492.html
Avatar użytkownika
Administrator
Asiu te nici z linka ITY nadają się tez do zwykłych stębnówek ale one są w takich dużych szpulach. Musiałabyś je "przewijać" na mniejsze szpulki pasujące do maszyny :)

Nic z Twojego linka są jak najbardziej OK, kupuję taki z Adrii, Areny czy jakoś tak. Szkoda, e sprzedawca nie wymienił nazwy producenta.

O tu masz też dobre nici z Areny w miarę korzystnej cenie -> KLIK

--- Ostatnio edytowane 2012-02-27 12:25:27 przez Susanna ---
________________________________________________________
* eTasiemka.net - tkaniny i pasmanteria :) rabat10 - z tym kodem zakupy tańsze o 10%

* Susanna szyje - mój blog :)

Avatar użytkownika
Stały Bywalec
Slicznie dziekuje ,faktycznie niedrogie.
A ten sprzedawca z twojego linku ma takze takie nici