Wersja do druku

2 strony: 1 2 >

Avatar użytkownika
Świeżynek
Witam wszystkich.
To moje trzecie odwiedziny na tym forum, wiem,że powinnam zacząć od powitania, ale trafiłam tu trochę przypadkowo, przez moje kłopoty z nowo kupioną maszyną do szycia łucznik Natalia 2007. Mam na imię Alicja, i należę do tzw młodych inaczej. W szyciu jestem samoukiem, ale w latach 70 właściwie szyłam prawie wszystko co nosiłam. Później to trochę zarzuciłam, bo wiadomo - dom, mąż, dziecko, praca. Wykonywałam tylko drobne przeróbki. Obecnie dziecko już duże, męża się pozbyłam, praca też nieco spokojniejsza, więc mogę trochę wiecej czsu poświęcić powrotowi do szycia. Zaczynam od dość poważnych przeróbek. Należę do puszystych, ale przez ostatni rok zrzuciłam 10kg, nie jestem w stanie odnowić garderoby od razu i w całości, więc zaczynam zmniejszać, tym bardziej, że nie osiągnęłam jeszcze wagi docelowej. Żałuję tylko, że kiedyś, przy okazji porządków, wyrzuciłam wszystkie moje stare wykroje "Noue Mode" roczniki lat 70-ch i 80-ch. Jestem wyrobnikiem, nie artystą, więc nie potrafię dopasowywać i przerabiać wykrojów. A pamiętam, że z tamtych wykrojów jak mi się coś spodobało i rozmiar pasował- można było szyć w ciemno, i zawsze wychodziło. Może ktoś potrafi mi polecić jakie teraz na rynku są dobre wydawnictwa z dobrymi wykrojami?
Pozdrawiam wszystkich forumowiczów serdecznie.
Avatar użytkownika
Stara Gwardia
Witam serdecznie. Uważam że teraz najlepsza jest jednak burda , w każdym numerze jest parę modeli dla puszystych a dwa razy do roku wydają burdę plus rozmiary od 44 wzwyż . Ale jak pozbędziesz się jeszcze trochę kilogramów to wystarczy zwykła burda , szukaj w kioskach w ostatni piątek miesiąca lub stare numery można kupić na allegro. Powodzenia.
________________________________________________________
Avatar użytkownika
Stara Gwardia
witaj, Almo :)
Avatar użytkownika
Stara Gwardia
Witaj Alicjo i już z nami zostań. :)
________________________________________________________