Wersja do druku

Avatar użytkownika
Świeżynek
Witam.
Jako że jestem początkującą krawcową :) proszę o pomoc co bardziej doświadczone koleżanki. Otóż mam takie spodnie pumpy i zastanawiam się jak je zmniejszyć troszę i dopasować w odpowiednich miejscach tak, aby nie straciły na fasonie?
Proszę o pomoc w kwestii: w których miejscach je złapać
oraz jak dużo.
Przesyłam zdjęcia spodni na mnie oraz luzem.

Załączone obrazy

Obrazy zostały zmienione. Kliknij przycisk 'Opublikuj' aby zapisać te zmiany!
Avatar użytkownika
Stara Gwardia
Ja się na szybko wypowiem zanim ktoś Ci powie jak to zrobić. Mam podobny problem postanowiłem dopasować kilka rozmiarów za duże spodnie. Myślę teraz że dużo łatwiej jest je zrobić od nowa :)
Najgorzej mi się szyło pas (musiałem podnieść całe spodnie lekko żeby po zwężeniu kroku nie wisiał mi w kolanach: nie jestem modny wiem). Wszystko poobcinane ciężko się szyje.
O i tyle a teraz niech Ci bardziej doswiadczeni forumkowie pomogą :)
Avatar użytkownika
Mistrzyni Krawiectwa
Cóż...

W pełni zgodzę się z Fredem.

Większy rozmiar to nie tylko szerokości, ale i wysokości...

Pospinaj spodnie szpilkami na bokach i szwie tylnym. To jedyne dostępne miejsca. Nie powiem ci o ile, bo trudno powiedzieć na odległość... :oczko:

Ania
________________________________________________________
Arkę zbudowali amatorzy - Titanica zawodowcy.

http://uczeremchypl.shoper.pl/

http://szycie-z-czeremcha.blogspot.com/

Avatar użytkownika
Stara Gwardia
Ja zwężam nogawki od kroku w dół ,a z szerokości jeszcze nie zwężałam ,ale dawno temu krawcowa zwężała mi na tylnym szwie.
Avatar użytkownika
Świeżynek
Dzięki wszystkim za odpowiedź. Myślałam jeszcze, żeby zrobić taki szew dokładnie przez środek nogawki - co miałoby być udawaną kantką a jednocześnie mogłoby troszkę zmniejszyć szerokość nogawek.
Nie chcę nowych spodni :) robię to w ramach hobby i próby zmierzenia się z nimi :) tak więc czekam jeszcze na jakieś propozycje. Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Stara Gwardia