Wersja do druku

Avatar użytkownika
Świeżynek
Witam ostatnio kilka razy spotkałam się ze ściegiem o nazwie ,,kurkowy" czy ktos mógłby mi wyjaśnić jak on wygląda i czy jest on na janome 920?
Avatar użytkownika
Stara Gwardia
Witam ostatnio kilka razy spotkałam się ze ściegiem o nazwie ,,kurkowy" czy ktos mógłby mi wyjaśnić jak on wygląda i czy jest on na janome 920?

________________________________________________________
pozdrawiam,
Anna

Avatar użytkownika
Zaaklimatyzowany
Z tego co znalazłam na temat ściegu kurkowego ,to inaczej ścieg zadziergiwany,podobnym ściegiem haftuje się richelieu.Nie jestem profesjonalistką,ale to wyczytałam po wygooglowaniu.Zaintrygowała mnie sympatyczna nazwa.:)
Avatar użytkownika
Świeżynek
ja jedynie się domyślam o który ścieg chodzi:) I nadal nie wiem czy robi się go moją maszyna, ale jestem totalnie zielona tydzień temu kupiłam pierwszą w życiu maszyne i na razie nauczyłam się nawlekac nitki:(
a plany mam wielkie bo znalazłam tyle ciekawych rzeczy w necie, że to wszystko chce mieć i zrobić to sama:)
http://www.flickr.com/photos/patchworkpottery/420220773/in/set-72157624796101845/ totez mam kolejne pytanie, bo juz się domyślam, że te ślimaczki na patchworku robi się specjalna stopką. Pytanie jaka to stopka i ile kopsztuje....
Poza tym na tym patchworkpoterry bajkowe rzeczy.....
Avatar użytkownika
Zaaklimatyzowany
Czytałam ,że są maszyny co nim szyją,moja nie.Zajrzyj do instrukcji.Jak się zgubiła to w necie, też coś znajdziesz.:):)
Avatar użytkownika
Stara Gwardia
Dobrze nawlec nitkę to też sztuka :)
Mam na myśli całą jej marszrutę, z odpowiednim doborem naprężenia góry i dołu :)

Faktycznie urocze te patchworki.
Stopka przeźroczysta, ułatwia prowadzenie ściegu podczas precyzyjnego budowania wzorów.
Po angielsku zwą ją "clear view quilting foot".

Na szybko znalazłem w zestawie 920-tki stopkę do naszywania aplikacji i ściegów ozdobnych, ale do aplikacji nie jest najwygodniejsza.