Wersja do druku

Avatar użytkownika
Świeżynek
Witam serdecznie
to mój pierwszy post na tym forum i od razu zaznaczę, że w temacie tkanin jestem zielona:) Stąd moje pytanie.
Czy poliester się nadaje na poszewki do poduszek dekoracyjnych? Jeśli tak, jaką musiałby mieć gramaturę? Chciałabym uszyć komuś takie poduszki z własnym nadrukiem, ale nie wiem czy to nie będzie strata kasy.
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Stara Gwardia
Poliester to baaaaaaaaardzo szerokie pojęcie, to w zasadzie nazwa surowca włókienniczego. Włókna poliestrowe mogą być wykorzystane w produkcji różnorodnych tkanin, wiele z nich może się nadawać na poszewki, czemu nie.
Osobiście preferuję poszewki z bawełny, ale kiedyś szyłam poszewkę z żakardu poliestrowego i wyszło ok.


________________________________________________________
Avatar użytkownika
Stara Gwardia
Mnie by trochę bardziej martwił ten nadruk.
Tzn. jak to miałoby wyglądać -wydrukowane przez Ciebie i naprasowane? Czy powiedzmy sitodruk?
Jeśli to pierwsze, to chyba jednak poliester się nie nadaje, przynajmniej wszystkie papiery do druku które do tej pory używałam, wymagały ustawienia żelazka na ma tem- peraturę (bawełna/len) a to mogłoby zaszkodzić sztucznemu włóknu.

Witam serdecznie
to mój pierwszy post na tym forum i od razu zaznaczę, że w temacie tkanin jestem zielona:) Stąd moje pytanie.
Czy poliester się nadaje na poszewki do poduszek dekoracyjnych? Jeśli tak, jaką musiałby mieć gramaturę? Chciałabym uszyć komuś takie poduszki z własnym nadrukiem, ale nie wiem czy to nie będzie strata kasy.
Pozdrawiam


________________________________________________________
pozdrawiam,
Anna

Avatar użytkownika
Świeżynek
Poliester na podusie... hmm jakoś mi się to nie widzi. Bawełny też są nie drogie a jednak lepiej się sprawdzają jako "podkładki" pod nadruk. No i buzie lepiej położyć na naturalnej tkaninie :)
________________________________________________________
Avatar użytkownika
Mistrzyni Krawiectwa