Wersja do druku

Avatar użytkownika
Świeżynek
Witajcie, postanowiłem się tutaj przygotować i od razu przejść do "rzeczy", czyli do problemu który mnie trapi.


Jaki polecacie mi materiał do uszycia munduru/ubioru? Nie znam się na materiałach, a zaproponowano mi kilka rodzajów - jest mi ktoś w stanie pokrótce przedstawić mi ich charakterystykę i pomóc dobrać, ten odpowiedni?


Finlayson VIKING Skład tkaniny: 30% bawełna - 70% poliester, gramatura 230g/m2


DRELICH TR28000100- 280g/m2 100% bawełnianą w gramaturze 280g/m2


CONCORDIA T16916 (Foreman antystatic)
skład: 67% poliester - 32% bawełna - 1% włókno antystatyczne


COMFORT 235 65%PES-35%CO
235g/m2


TR2456535 65%PES-35%CO
245g/m2


TR2706535 65%PES-35%CO
270g/m2
Avatar użytkownika
Niespodzianka
Witaj
Nie napisałeś do czego ma służyć ten mundur?
Czy to ma być ubiór historyczny, czy do pracy-jeśli do pracy to do jakiej i kiedy/warunki atmosferyczne.

Symbole mi nic nie mówią, ale za to skład już więcej,więc jak mogę to po krótko opiszę charakterystykę:

Finlayson VIKING Skład tkaniny: 30% bawełna - 70% poliester, gramatura 230g/m2 -materiał w3/4 nie gniecący,prawie wogóle nie higroskopijny(nie będzie wchłaniał potu i mało przepuszczał powietrze

DRELICH TR28000100- 280g/m2 100% bawełnianą w gramaturze 280g/m2 - jest to najgrubszy materiał z podanych,w 100%naturalny a przy tym i higroskopijny i gniecący się; na dodatek z biegiem czasu barwa w trakcie prania płowieje-dobry na ubiór historyczny

CONCORDIA T16916 (Foreman antystatic) skład: 67% poliester - 32% bawełna - 1% włókno antystatyczne- m. niegniecący w 60%, podane jest1% włókna antystatycznego czyli nie będzie się elektryzować tzn. nie będzie przyklejało się do ciała i do tkaniny nie będą się kleiły różnego rodzaju "brudy"paprochy

COMFORT 235 65%PES-35%CO 235g/m2 - m. w 3/4 sztuczny nie nadaje się na lato, jeden z cieńszych


TR2456535 65%PES-35%CO 245g/m2 - m.jw. wg. mnie nadaje się na odzież roboczą