Wersja do druku

Avatar użytkownika
Świeżynek
Witam!
Jestem kompletnym laikiem w kwestii szycia od podstaw ubrań, jedynie zajmuję się obróbkami gotowych - doszywam, odpruwam, skracam i kombinuję tak, aby ubiór nabrał indywidualnego charakteru.
Dlatego w kwestii uszycia sukni zwracam się do Was, którzy macie większe doświadczenie i wprawne oko.
Otóż sprawa jest taka: zbliża się dla mnie ważna uroczystość, zaczęłam więc poszukiwania idealnej kreacji. Ale że suknie w przystępnych cenach są z satyny/tafty/ innego świecącego się lub brzydkiego materiału, postanowiłam suknię uszyć, w ostateczności skorzystać z pomocy krawcowej. Ale nie mam pojęcia jak zacząć; jaki kupić materiał, ile, czy szyć z wykroju (i czy w ogóle zajdę taki wykrój) i czy uszycie takiego cuda jest osiągalne.
Proszę więc Was o pomoc - wskazówki, jak zabrać się do pracy.

Będę baardzo wdzięczna za jakiekolwiek wsparcie.
Pozdrawiam serdecznie!

--- Ostatnio edytowane 2010-08-28 13:33:05 przez madz ---

Załączone obrazy

Obrazy zostały zmienione. Kliknij przycisk 'Opublikuj' aby zapisać te zmiany!
Avatar użytkownika
Stara Gwardia
Piękna sukienka,na pewno warto spróbować .Myślę,że jak znajdziesz krawcową,która się podejmie szycia to pokaż jej zdjęcie sukienki powinna poradzić w kwestii materialu.Napisz w jakim rejonie mieszkasz wtedy moze ktoś z nas podpowie Ci gdzie masz szukać.Swoją drogą nasi panowie z forum dali by radę stworzyć to cudo.:):)pozdrawiam.
Avatar użytkownika
Świeżynek
Jestem z Podkarpacia, jestem skłonna szukać krawcowej i materiału w całym województwie ;)
Avatar użytkownika
Mistrzyni Krawiectwa
Szyfon na wierzch i satyna na spód. Sukienka - wbrew pozorom - nie jest skomplikowana dla doświadczonej krawcowej. Za to na pewno trudno byłoby uszyć ją dla samej siebie - chyba, że się dysponuje manekinem /kwestia modelowania gorsu na sylwetce/.

Ania
________________________________________________________
Arkę zbudowali amatorzy - Titanica zawodowcy.

http://uczeremchypl.shoper.pl/