Wersja do druku

Avatar użytkownika
Świeżynek
Witam ponownie :)
Tym razem ma ciut inny problem. Poszukuję materiału, takiej dość cienkiej bawełny z dodatkiem czegoś elastycznego. To taki materiał z którego szyje się T-shirty. Obleciałam sklepy z materiałami w moim mieście, ale Panie tylko stukały się w głowę... Postanowiłam poszukać czegoś w Internecie, jednak za bardzo nie wiem jak się do tego zabrać. Nie znam się na materiałach. Jak idę do sklepu i mogę dotknąć to wie, że to to czego szukam. Natomiast opisy w sklepach, czy na aukcjach internetowych nie mówią mi nic lub mówią niewiele. Czy możecie mi polecić jakieś miejsce, w którym dostanę interesujący mnie materiał? Albo chociaż podpowiedź wg jakich kryteriów szukać, żeby nie kupić czegoś co mi się kompletnie nie przyda.
Avatar użytkownika
Stara Gwardia
Witaj Aniu ,ja tez kupuję na dotyk .U nas na targowisku babeczka ma stoisko z dzianinami,można tam kupić fajne kawałki juz od 5 zł za metr,ma różne gatunki dzianin od bawełny do lykry.W sklepach jak już są to bardzo drogie .
Avatar użytkownika
Administrator
Aniu ja kupuję cienkie elastyczne materiały (właśnie na dopasowane t-shirty) w sklepie tekstylnym. Cena waha się od 7 do 9 zł przeważnie. Kurcze nie wiem skąd jesteś ale jeśli ze śląska to mogę Ci polecić sklep w którym napewno kupisz dzianinkę. Nie jest to typowa bawełna ale jest elastyczna, miękka, przyjemna w dotyku i cienka :)
________________________________________________________
* eTasiemka.net - tkaniny i pasmanteria :) rabat10 - z tym kodem zakupy tańsze o 10%

* Susanna szyje - mój blog :)

Avatar użytkownika
Stara Gwardia
Ja kupuję na allegro pięknę dzianiny. Czasami uda się kupic np. 4m za 10-15zł. Na allegro jest teraz nowy dzial rękodzieło a tam są artykuły krawieckie, póżniej tkaniny i wpisać dzianina, może coś znajdziesz :)
Avatar użytkownika
Świeżynek
To ja pozwolę sobie podłączyć się do wątku, skoro już poszukujemy materiałów...

Poszukuję satyny, ale nie poliestrowej, a acetatowej :O