Wersja do druku

Avatar użytkownika
Stara Gwardia
Od jakiegoś już czasu zaglądam na wasze forum i właśnie postanowiłam się zalogować . Myślę że na początek napiszę parę słów o sobie . Od trzech lat zajmuję się szyciem , chociaż nie jestem z zawodu krawcową, lubię jednak to co robię i sprawia mi to wiele satysfakcji. Jeżeli mi się uda to wrzucę kilka zdjęć ,tak aby pokazać co szyłam . Korzystam najczęściej z gotowych wykrojów które przerabiam zależnie od potrzeb .
________________________________________________________

Załączone obrazy

Obrazy zostały zmienione. Kliknij przycisk 'Opublikuj' aby zapisać te zmiany!
spódniczka
Avatar użytkownika
Stara Gwardia
Witaj na forum ITO, Slicznie szyjesz :)
________________________________________________________
porozmawiajmy o szyciu.


Avatar użytkownika
Stara Gwardia
Śliczne ,słodko wygląda spódnica i żakiet nr 3.Model spódniczki nr4 w fasonie jaki bardzo mi się zawsze podoba i tkania jest tez urocza .
________________________________________________________
"Nadzieja ma skrzydła ,przysiada w duszy i śpiewa pieśń bez słów "
Avatar użytkownika
Mistrz Krawiectwa
Witaj na naszym sympatycznym forum ludzi "zarażonych" krawiectwem. Twoje ciuszki na fotkach są prześliczne, mnie szczególnie do gustu przypadły te kompleciki na zdjęciu 2 i 3 i spódniczka, szczególnie krój! Masz się czym pochwalić, prosimy o więcej !!!
A jeśli można wiedzieć, czy szyjesz zawodowo, czy tylko dla siebie ?
Pozdrowienia,
Avatar użytkownika
Stara Gwardia
Ja również serdecznie witam ITO! Sama od niedawna jestm na tym forum i mówię szczerze- jest naprawdę ŚWIETNIE!
Pięknie szyjesz, tylko pozazdrościć.Przypadła mi do gustu ta marynarka z 1 zdjęcia-chciałabym taką:) i bardzo podoba mi się krój tego żakieciku z 2 zdjęcia. PIĘKNIE!
Avatar użytkownika
Administrator