Wersja do druku

3 strony: 1 2 3 >

Świeżynek
Witam Wszystkich! :) Jestem tu nowa i w związku z tym, że jestem początkująca jeżeli chodzi o jakieś krawieckie dokonania zwracam się do Was o pomoc. W październiku wybieram sie na wesele więc pomyślałam, że zaoszczędzę kasę i sama coś tam sobie wykombinuję. Postanowiłam coś przerobić, bo nie umiałabym uszyć nic tak od podstaw i tak oto na warsztat trafiła sukienka, która na mój gust miała za dużo falban, w tym jedną z przodu na całej długości sukienki. Spontanicznie wyprułam ją i teraz nie bardzo wiem co z tym fantem zrobić, czy po prostu zeszyć, zostawiając taki ni z gruchy, ni z pietruchy szew na środku (dodam, że jest on trochę na skos), czy jakoś to maskować. Z tym że nie mam obecnie pomysłu jak to zrobić. Pierwotnie chciałam przeszyć tam wstążkę w ciemniejszym niż sukienka kolorze, ale stwierdziłam, że może to być zbyt ordynarne, biorąc pod uwagę, że sukienka jest z żorżety czy podobnego, delikatnego materiału ;) Inne poprawki już prawie skończyłam tylko to jedno mi zostało. I tu moja prośba: podsuńcie mi, proszę, jakiś efektowny i w miarę łatwy do wykonania sposób na ten feler.:bezradny: To mój nieudolny rysunek. Ta po prawej to pierwotny wygląd, dodatkowo wzdłuż tej falbany na środku było marszczenie, którego już nie potrafiłam ująć na rysunku, ale potrafiłam się go pozbyć :) Z lewej strony taka mniej więcej ostateczna forma ale z tym nieszczęsnym szwem.

Będę ogromnie wdzięczna za wszelką pomoc.

Pozdrawiam
Inis Mona

--- Ostatnio edytowane 2012-09-29 00:13:20 przez InisMona ---
Stara Gwardia
Kurcze ciezko cos radzic bez realnej fotki :)

Generalnie mozna poprzymierzac rozne rozwiazania np. naszyc koronke w innym kolorze, lub wpuscic ja w szew, a moze fajnie wygladalaby koronka wstawiona miedzy jeden szew a drugi. Mozesz tez sprobowac z inna pasmanteria...
...a zeby nie bylo to "ni z gruszki ni z pietruszki" to mozesz sprobowac obszyc ta sama tasma/koronka brzegi falban.