Wersja do druku

Avatar użytkownika
Świeżynek
Witam! Jestem tu nowy więc witam podwójnie wszystkich forumowiczów. Chciałbym prosić o pomoc w uruchomieniu mojej maszyny. Odziedziczyłem maszynę,która spędziła parę ładnych lat w piwnicy. Chciałbym doprowadzić ją do stanu używalności. Poszperałem trochę i zamierzam zamontować silnik elektryczny. Co będę potrzebował? Silnik, jakiś regulator, pasek napędowy, coś jeszcze? Przyznaję się w maszynach do szycia jestem zielony, proszę o wyrozumiałość.
Avatar użytkownika
Świeżynek
Ja uruchomienie maszyny zostawiłabym jednak fachowcom. Nawet jak maszyne uruchomisz, to pozotanie kwestia regulacji... Odzidziczyłam Łucznika 20-30 letniego, na którym nikt nie szył i były z nim problemy. Po regulacji, konserwacji itp szył dobrze. Taka regulacja nie bedzie kosztowala wiecej niz 100zł. Jesli Twoja maszyna to zabytek tym bardziej sama bym w nim nie grzebała. Jeśli mieszkasz niedaloko Wrocławia to polecam Pana z naprawy maszyn Dousa z ul.Pomorskiej. To pasjonata, naprawi chyba wszystko i nawet po swojej regulacji daje taka gwarancje na nią-mi dał wtedy pół roku. Powodzenia:-)
Avatar użytkownika
Świeżynek
Odgrzeję trochę temat. Pierwsze uruchomienie mam już za sobą. Niestety pojawiły się dwa problemy: suwak od zygzaka ani drgnie i spłaszczone jest kółko które dociska się do koła zamachowego przy nawijaniu szpulek. Szukam po sklepach i nie mogę znaleźć. Gdzie szukać tego kółka i jak się to fachowo nazywa?
Avatar użytkownika
Stara Gwardia
Odgrzeję trochę temat. Pierwsze uruchomienie mam już za sobą. Niestety pojawiły się dwa problemy: suwak od zygzaka ani drgnie i spłaszczone jest kółko które dociska się do koła zamachowego przy nawijaniu szpulek. Szukam po sklepach i nie mogę znaleźć. Gdzie szukać tego kółka i jak się to fachowo nazywa?