Wersja do druku

Avatar użytkownika
Świeżynek
...Powiem Wam Dzień Dobry! Szukałam forum tego typu dosyć długo i już nie mogę się doczekać nowych rzeczy których się nauczę :) W 2007 roku, gdy miałam długie wakacje po maturze poprosiłam jedną z moich cioć żeby nauczyła mnie szyć. Wzięłyśmy Burdę, wybrałam projekt i... zaczęło się :) Przed rejestracją przeczytałam kilka wątków i sama postanowiłam dołączyć :)

Od tej pory nie uszyłam jakichś strasznych ilości ubrań czy innych dzieł, ale zaraziłam się bakcylem i chcę w wolnym czasie szyć sobie i w prezencie bliskim różne cuda :) W tym momencie studiuję, a maszynę mam tylko w domu, ale postaram się zmobilizować jak tylko wrócę. Od niepamiętnych czasów zbieram sobie zdjęcia ciuchów które mi się podobają by kiedyś może się zainspirować.

W tym momencie mam fazę na lata '60 i marzy mi się sukienka z ołówkowym dołem i może też coś z ciekawym kloszem :)

A i jeszcze mam zapędy tapicerskie. W tym momencie czysto teoretyczne, ale moim najskrytszym marzeniem jest kupienie sobie awangardowego fotela z lat 50-60 i otapicerowanie go w jakąś współczesną odjazdową tkaninę :) (stwierdziłam że mogę tapicerować gdy zobaczyłam jak tata koleżanki, absolutnie zielony w kwestiach tapicerstwa wziął i obił sobie stare tapczany - wyglądają fantastycznie chociaż obił je po prostu pomarańczową a'la alacantrą, takim pluszem jakby).

Witam panie i panów serdecznie, mieszkam aktualnie w Warszawie, jednak moje serce mieszka na skalnym Podhalu skąd pochodzę i dokąd zamierzam wrócić i od czasu do czasu wracam gdyż tam mam mieszkanie i dom rodzinny :)


A na zachętę kilka fot z moich zbiorów:



--- Ostatnio edytowane 2010-10-09 15:23:02 przez caranta ---

--- Ostatnio edytowane 2010-10-09 15:32:41 przez caranta ---

Załączone obrazy

Obrazy zostały zmienione. Kliknij przycisk 'Opublikuj' aby zapisać te zmiany!
I kolejna :) okładka oryginalnego wykroju z lat 60 :)
Avatar użytkownika
Stara Gwardia
witaj, Caranto, wśród zarażonych i porażonych ;)