Wersja do druku

2 strony: 1 2 >

Świeżynek
Witam.
Mam taki problem. Za żadne skarby nie mogę dostać tak dużych poduszek jakie wykorzystywał Claude Montana w swoich kolekcjach. CZy można zrobić ewentualny zamiennik by ramiona były nienaturalnie za duże?Czy można samemu stworzyć taką poduszkę?

Wklejam link z fragmentem pokazu ]

Bardzo proszę o pomoc !!!!

--- Ostatnio edytowane 2012-11-25 22:38:55 przez MatisK ---

--- Ostatnio edytowane 2012-11-25 22:42:22 przez MatisK ---

Załączone obrazy

Obrazy zostały zmienione. Kliknij przycisk 'Opublikuj' aby zapisać te zmiany!
Stara Gwardia
Linku brak.
Świeżynek
wrzuciłem zdjęcia z tego pokazu
Stara Gwardia
Jestem amatorką i być może mój pomysł jest głupi, ale bym pojechała do hurtowni materiałów tapicerskich i poszukała tam odpowiednio grubej i lekkiej gąbki tapicerskiej i z niej uszyłabym gigantyczne poduszki barkowe.
Stara Gwardia
Podobne kurtki nosiło się pod koniec lat 80tych :) o ile dobrze pamiętam.:mysli: Specjalny krój i poduszki /wtedy jeszcze pikowane a nie z gąbki/ dawały taki efekt.

--- Ostatnio edytowane 2012-11-26 17:23:00 przez mamamarta55 ---
Świeżynek
Tzn pikowane, ale w jakis psoósb? Czy one też miały okreslony kształt ? A czy jakbym zrobił tzw wkłady barkowe z filcu usztywnionej fizeliny i płótna sztywnego ?
Stara Gwardia
Z tego co wiem poduszka jest uzalezniona od formy rekawa wiec w zasadzie nie wiele sie da tu powiedziec. Jezeli bedziesz mial rekaw wszywany w pache to mysle, ze powinna byc ona ksztaltem podobna do obecnie dostepnych na rynku tyle ze oczywiscie odpowiednio wieksza. Jezeli rekaw bylby reglanowy to poszlabym w kierunku poduszek reglanowych czyli owalnych.
Zanim zainwestujesz w tkaniny sprobuj wyciac "poduszke" z jakiejs no nie wiem tekturki, ktora wczesniej odrobine "zmasakruj" :) by stala sie mieksza, nadaj jej odpowiednia forme i zobacz jak sie bedzie ukladal Twoj projekt a potem kombinuj z tkaninami aby osiagnac odpowiedni efekt.