Wersja do druku

2 strony: 1 2 >

Świeżynek
Witam Was wszystkich ;-) długo szukałam fajnego forum i trafiłam tutaj.
Jestem początkująca, szyje od niedawna ale bardzo mnie to wciąga.
Moja mama była krawcowa ale zmarła jak miała 50 lat na raka i został po niej sprzet. Niestety nic sie od nie nie nauczyłam bo mnie to wtedy nie kręciło. Po 3 latach wzięłam po niej maszynę i najpierw troche przeleżała az w końcu usiadłam do niej i już trudno mi się z nią rozstać. Kupiłam sobie teraz maszynę z Lidla Silver Crest i jestem z niej zadowolona.
Z wykształcenia jestem matematyk z zawodu florystka a szycie to moja pasja ;-)

Mam nadzieje ze pomożecie mi czasem jak nie bede mogła sobie z czymś poradzić , nie ukrywam że liczę na wasze porady i sugestie , wsparcie jak bede na skraju załamania nerwowego jak mi cos nie będzie wychodziło ;-)

Bardzo bym się chciała nauczyć szyć ale czy mi się uda zobaczymy ..

Pozdrawiam Was bardzo serdecznie Magda
Pogromca spamerów
witaj
co ma sie nie udac
a jak trzeba,to pomozemy :)
Świeżynek