Wersja do druku

Avatar użytkownika
Stara Gwardia
Witam serdecznie :) Trafiłam tu z bloga Susanny. Szyje od wielu lat i jestem totalnym samoukiem.
Zapraszam wszystkich na mojego bloga o szyciu i handmade:

http://longredthread.wordpress.com/

Jest już na nim ze 100 postów więc jest co oglądać. Mam nadzieję, ze się komuś spodoba - oto przykłady:







Cała masa innych zdjęć do obejrzenia na blogu.
Dziękuję za uwagę :)
________________________________________________________
Avatar użytkownika
Mistrzyni Krawiectwa
Pięknie szyjesz!!!Jest co oglądać oj jest!!!
Avatar użytkownika
Stara Gwardia
Pikne! kolorystyka mnie przyciąga.
Ten komplet dziecięcy jest uroczy:)
________________________________________________________
stefcia.pl
www.facebook.com/RobotkiStefci
mlecznepodroze.pl
Avatar użytkownika
Stara Gwardia
Witamy w naszym gronie.Przyznam ,że jestem pod wrazeniem po obejrzeniu Twojego bloga.Szyjesz bardzo ładne rzeczy,i co wazne bardzo starannie.Jeśli jesteś samoukiem, to po prostu miód malina.:):)Twoje króliczki i serduszka są super,wiele blogowiczek je szyje.Naszyjniki po prostu marzenie:D:D,karteczki okoliczniściowe cudne. Na koniec mam pytanie,kiedy zobaczymy zapowiedzianą sukienkę z koronki?Myślę,że szybko bo ciekawośc mnie zje jeśli jej nie zobaczę:D:DPozdrowionka i czekamy na więcej.:D:D:D
Avatar użytkownika
Stały Bywalec
Witaj Na pewno zajrzę na Twojego bloga. Ubranka dla dzieci są śliczne.
Avatar użytkownika
Administrator
Boże jak Ty pięknie szyjesz! Podziwiałam twoje prace w wątku krawieckim na wizażu - jestem pod ogromnym wrażeniem, szycie masz we krwi bo skoro jesteś samoukiem i tworzysz takie dzieła to naprawdę - jest mi wstyd, że po szkole krawieckiej a tak pięknie nie szyję! Blog niesamowicie ciekawy i twórczy, serduszka-zawieszki mnie zauroczyły, biżuteria cudna - jesteś człowiek (właściwie kobieta) orkiestra :D Z przyjemnością na spokojnie pooglądam sobie wszystkie wpisy. Ciesze się, że zawitałaś na nasze forum :)