Wersja do druku

3 strony: < 1 2 3 >

Avatar użytkownika
Świeżynek
Oooo.. świetnie. Bardzo dziękuję za linki :)
Avatar użytkownika
Stara Gwardia
Ponieważ już wykonałam pracę przekopawczą przez internet, pragnę się z Wami podzielić moimi zdobyczami, które stale są uzupełniane na mojej pinterestowej tablicy o szyciu tutaj:
http://pinterest.com/arete33/sewing

Arete, masz świetne linki na swojej stronie pinterest. Dziękuję za podzielenie się wynikiem przekopawczej pracy.
Avatar użytkownika
Stara Gwardia
Witajcie,
jestem w domu, musze troche wszystko ogarnac. Ale dziele sie wiadomoscia ktora wlasnie dostalam email:
na stronce o ktorej wiele razy pisalam, darmowe, legalne wykroje do pobrania (wymagana rejestracja/darmowa/nie wysylaja zadnych ofert jesli sie nie zamawia);
duzo nowych wykrojow, rowniez zabawek. Polecam:
http://www.printsew.com/inc_specials2.php
________________________________________________________
pozdrawiam,
Anna

Avatar użytkownika
Stara Gwardia
CZy ktoś juz drukował, bo coś mi nawala jakiś program muszę zciągnąć na kompa, bo tylko zapisuje plik.
________________________________________________________
Praca rozumna i wytrwała, która nie myśli o zbieraniu owoców w tydzień po siewie, nad przepaściami przerzuca mosty. B. Prus
Avatar użytkownika
Stara Gwardia
CZy ktoś juz drukował, bo coś mi nawala jakiś program muszę zciągnąć na kompa, bo tylko zapisuje plik.
Niteczko,
podczas rejestracji na stronie jest pytanie o to, czy masz zainstalowany program do DRE(M); to jest program ochrony plikow, w ksiazkach elektronicznych typu: ebook, lub formatu kindle (Amazon) etc. Ten program jest darmowy i sluzy zabezpieczeniu plikow przed nielegalnym kopiowaniem.
Te wykroje sa DARMOWE, ale zabezpieczone przed kopiowaniem, i przesylaniem; tak ze mozesz wydrukowac (stad ten plik DO DRUKU); ale nie mozesz zachowac/przesylac.

Reasumujac: po wybraniu wykroju (wpisujesz np imie/email) dostajesz odnosnik do pliku ktory ZAPISUJE SIE na Twoim komputerze. Tylko odnosnik, ten plik sie drukuje, ale nie mozna go w prosty sposob zapisac. Do wydrukowania, musisz byc podlaczona do internetu.
Jesli nie masz tego programu, mozna go w kazdej chwili dodatkowo zainstalowac.

Jesli dalej masz problemy, to napisz, w miare mozliwosci/wiedzy sprobuje pomoc (albo na stronie jest tez chat z pomoca-tyle ze po angielsku).

(Oczywiscie, istnieja programy usuwajace te zabezpieczenia, kopiujace pliki, etc, ale nie sa ani legalne, ani uczciwe. Jesli juz same wykroje sa oferowane za darmo...)
________________________________________________________
pozdrawiam,
Anna

Avatar użytkownika
Stara Gwardia
No właśnie noga z angielskiego jestem, czyli mam sobie zainstalować program DRE(M)? Znajdę czas to tłumaczem google to rozszyfruję.

--- Ostatnio edytowane 2014-09-06 18:11:57 przez Niteczka82 ---
________________________________________________________
Praca rozumna i wytrwała, która nie myśli o zbieraniu owoców w tydzień po siewie, nad przepaściami przerzuca mosty. B. Prus
Avatar użytkownika
Stara Gwardia
No właśnie noga z angielskiego jestem, czyli mam sobie zainstalować program DRE(M)? Znajdę czas to tłumaczem google to rozszyfruję.

--- Ostatnio edytowane 2014-09-06 18:11:57 przez Niteczka82 ---
Niteczko,
dr(e)M to skrot od digital rights (electronic) management=czyli odpowiednik copyright w iternecie. Programow do tego (darmowych) jest kilka, stad pytanie czy masz juz cos zainstalowane; przy samej rejestracji na stronie.
To nie nazwa programu- jako takiego (tylko bardziejnazwa, dot. jego typu np. edytor tekstu: to moze byc open office writer, albo word, albo cos tam innego).
Jesli Ci sie NIE drukuja wykroje, to najprawd. NIE masz tego programu zainstalowanego.
Mozesz to zrobic jeszcze raz, na stronie logowania
-logujesz sie,
-probujesz zapisac link,
-powinno wyskoczyc okno z inf. w stylu NIE masz zainstalowanego programu XYZ czy chcesz go zainstalowac teraz?
-Odp. tak, instalujesz, i dalej juz z gorki. Program (a raczej jego konkretna nazwa), zalezy tez od syst. operacyjnego czyli inny na windows, inny na linuxa czy maka.
________________________________________________________
pozdrawiam,
Anna

Avatar użytkownika
Stara Gwardia
Dziękuję, jeszcze nie próbowałam bo w domu mnie nie było.

--- Ostatnio edytowane 2014-09-09 13:21:57 przez Niteczka82 ---
________________________________________________________
Praca rozumna i wytrwała, która nie myśli o zbieraniu owoców w tydzień po siewie, nad przepaściami przerzuca mosty. B. Prus
Avatar użytkownika
Stara Gwardia
Dochodzę do takiego punktu: If you are trying to install you viewer license.

There was an error, please try again. Chyba komp jest zmęczony :zly::zly:
....chyba jestem na dobrej drodze, ale to potrwa.

--- Ostatnio edytowane 2014-09-09 15:13:52 przez Niteczka82 ---

--- Ostatnio edytowane 2014-09-09 17:25:02 przez Niteczka82 ---
________________________________________________________
Praca rozumna i wytrwała, która nie myśli o zbieraniu owoców w tydzień po siewie, nad przepaściami przerzuca mosty. B. Prus
Avatar użytkownika
Stara Gwardia
Na pewno jesteś na dobrej drodze. Zainstalowałaś np. Windows Viewer, a potem chcesz zrobić krok drugi. W drugim kroku po kliknięciu na "license" dopiero jest problem? Jesteś zalogowana jako administrator? Potwierdziłaś, że krok 1 jest skończony (dołączone zdjęcie)?

Fides

Załączone obrazy

Obrazy zostały zmienione. Kliknij przycisk 'Opublikuj' aby zapisać te zmiany!
3a

3 strony: < 1 2 3 >

Zaloguj się aby napisać odpowiedź.