Wersja do druku

Avatar użytkownika
Świeżynek
Witam wszystkich.

Wcześniej witałam się już w wątku powitalnym, ale teraz myślę, że przyszedł dobry czas żeby na stałe zagościć także tutaj :)
Nie pamiętam co dokładnie już o sobie pisałam, więc pokrótce opowiem o mojej przygodzie z szyciem.

Maszynę posiadam od listopada tamtego roku, jednak prawdziwy zapał szyciowy złapał mnie dopiero około maja tego roku. Wprawdzie od tamtej pory uszyłam zaledwie kilkanaście rzeczy, ale w tym czasie miałam prawie dwumiesięczną przerwę. Myślę, że dopiero się rozkręcam i będzie coraz lepiej. Jestem oczywiście samoukiem, więc duża część zaawansowanych trików krawieckich jest poza moim zasięgiem, ale staram się uczyć nowych rzeczy i doskonalić już poznane. Dla mnie jest to coś pięknego, że przy odrobinie poświęconego czasu mogę chodzić w ubraniach własnoręcznie zrobionych, idealnie dopasowanych i jeszcze dokładnie takich jakie chce mieć. Szyję przede wszystkim ciuchy, ale ostatnio dzięki Letniej Akademii Szycia otworzyłam się też na inne rzeczy. Materiały wyszukuję na ciucholandach i w szafie ze starymi ubraniami po mamie czy babci.
Mam mnóstwo pomysłów, ale jakoś ciągle nie nadążam ich realizować przez brak czasu.

W moim wątku powitalnym było coś o tym, że mam uszyć "karniaka", który wszystkich powali(pisał o tym Zbych), ale na to musicie dać mi chyba jeszcze trochę czasu :)

Trochę za bardzo się rozpisałam, ale taka gaduła już jestem niestety.

Póki co zaprezentuje Wam kilka z moich lepszych uszytków(oczywiście wykonanych od podstaw), a gdyby ktoś chciał zobaczyć coś więcej teraz lub w przyszłości to zapraszam na bloga: http://kolorowy-wieszak.blogspot.com/

Pozdrawiam
________________________________________________________

Załączone obrazy

Obrazy zostały zmienione. Kliknij przycisk 'Opublikuj' aby zapisać te zmiany!
Avatar użytkownika
Pogromca spamerów
no no
pochwalic musze :)
Avatar użytkownika
Krawiec-Filozof