Wersja do druku

Avatar użytkownika
Stara Gwardia
Wczoraj zalogowałam się na forum, choć zaglądałam tu już wcześniej i mi się spodobało:) Mam na imię Aurelia, z wykształcenia jestem technikiem odzieżowym, choć w zawodzie nie pracowałam nigdy, bo gdy szukałam pracy, to potrzebowali ludzi z doświadczeniem. teraz moja praca nie ma nic wspólnego z zawodem, a szyłam swego czasu dla siebie i czasem dla innych.Po przeprowadzce szyłam już sporadycznie łykendowo /u mamy/gdy była potrzeba. Teraz postanowiłam wrócić do szycia, bo mi tego brakuje. Wiele muszę sobie przypomnieć i działać , działać, działać. Pierwszym krokiem do mobilizacji było założenie bloga związanego z szyciem, bo jak gdzieś w którymś powitaniu Al napisała, że jest leniwcem ze słomianym zapałem, to coś jak u mnie i jak widzę nie tylko/kilka odpowiedzi do Al świadczyło o podobieństwach/. Mam nadzieję, że znajdę czas na to aby udzielać się na forum, szyć i zamieszczać posty w blogu. Do tego jeszcze praca, obowiązki i inne przyjemności, ech trochę tego... pozdrawiam - aurin
________________________________________________________
Avatar użytkownika
Świeżynek
Witaj, takich nam trzeba na forum - wszystko przyjdzie z czasem :))
Avatar użytkownika
Administrator
Aurin witaj :)
No cóż - nasze historie życia są baaaardzo podobne. Ale widzisz, ja wróciłam do szycia więc Ty też wrócisz do tego bo hmm... ciężko bez szycia żyć ;) To zostaje w człowieku i odzywa się nawet po kilku latach nieszycia ;)
________________________________________________________
* eTasiemka.net - tkaniny i pasmanteria :) rabat10 - z tym kodem zakupy tańsze o 10%

* Susanna szyje - mój blog :)

Avatar użytkownika
Świeżynek
Witaj, aurin (:

Widzę, że leniwce powoli wychodzą z ukrycia. To dobrze. Uważam że nic tak nas nie motywuje do pracy jak kontakt z ludźmi o podobnych pasjach.
________________________________________________________
Przeszyj to sam ~
Avatar użytkownika
Stara Gwardia
Witaj!:)